Hankook Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Mulig jeg kommer ned om en tur jeg også Har lyst på en lang tur me bimmeren
Rabies Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Min bil kan ikke brukes på en stund den... Eller, den kan, men den er full av sot og lukter dritt
///Mysild Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 bare å komme hankook jo da kim... kom deg på treff!!
Rabies Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Hadde vært kult men det ser ut som om jeg må jobbe også. Men hvis jeg får tid til å komme så blir det nok ikke i bmw. (Låner skabb 900 av stefaren til dama:(
Rabies Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Svenskeracer:) hehe, ikke noen bra bil men den lukter i hvertfall ikke svidd skumgummi og plast... Må se hvor mye jeg får på forsikringa, og se å få bytta interiøret. Får jeg nok så bytter jeg hele dritten. Driter i å rense da...
Cise Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 kommer med ett lite forslag til de som reiser fra arendal, grimstad og de traktene før bomstationen.. hva om vi hadde samla oss la oss si ved statoil ved E18 i grimstad og kjørt sammen bortover.. hadde vært gøy å kommet til treffet i en lang rad med BMW`er noen som er med på den?? kunne ha møtt på statoil ca kl 3 eller no..
Boddiz Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Ja! med på den. Men skal vi ikke si kl 15.00 på parkeringsplassen ved kirka? Litt greie å samle seg der om vi blir 4-5biler. Bilen streiket selvfølgelig i går, så må ha ny caliper på venstre side og nye skiver. Absolutt ikke rett tidspunkt dette. Men med skikkelig hjelp skal jeg nok få hjul på den igjen før treffet Men er jo typisk at det skal skje nå! Da må jeg bruke tiden på det, i steden for å bruke tiden på å shine bilen før treffet.... jaja....
kazynor Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 er med på å treffes jeg men vet ikke helt hva du mener med kirka da? finner frem til statoilen ved avkjørselen til grimstad, men thats it hehe dere får bare stoppe ved p-plassen til mc-donalds? er jo plenty med plass der? I dag fikk jeg shina bilen litt satt på grom felgene og vaska skikkelig gud som de felgene kler den bilen
vegsir Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 kommer nok desverre ikke da bilen ikke er i kjørbar stand. og får ikke fiksa den på en stund:(
Hyggmaister Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Har du tectylert sideskjørtet ditt kazynor?
Rabies Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Det var sånn på oktobertreffet også Edit: Og det er ikke sideskjørt. Det er kanalen som er lakkert;)
Cise Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 er så typisk.. bytta radiator igår for det var sprekk i den gamle og trodde alt var fiksa igjen.. men nei da.. i dag tidlig når jeg reiste til jobb gikk jo SELFØLGELIG den nye også til helsike.. arrgg.. reiste hjemmefra og regnte med alt var greit og kjørte i 5 -10 min og motoren begynte å bli varm men tror du det var varmt inne..nei da.. isskald.. så tenkte jeg at jeg for fylle på noe vann i lillesand og håpte alt gikk greit til jeg kom dit.. nærma meg bomstationen, kikka på tempen og den steig så jeg måtte stoppe.. og hadde selfølgelig ikke med meg vann da for alt skulle jo være greit vettu..hehe.. så måtte ringe noen for å komme med vann..hehe.. men kom meg på jobb da heldigvis.. så tar nok med meg en del liter med vann på treffet ja..
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 hahahaahahhaahaah unnskyld at jeg ler, men ser for meg du kommer med en 5liters dunk ble fin nå kazy må kanskje få slengt på leppe og diverse på min også da... hehe...
Cise Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 hahahaahahhaahaah unnskyld at jeg ler, men ser for meg du kommer med en 5liters dunk ble fin nå kazy må kanskje få slengt på leppe og diverse på min også da... hehe... hehe er ikke noe å le av det.. skal ikke se bort i fra at jeg kommer med det faktisk.. eller ivertfall noen 4 liters spylervæske kanner.. med vann da selfølgelig får heldigvis ny radiator på mandag så for håpe at ikke den også sprekker.. men for da endelig ikke håpe for at topp pakningen er gåen :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå