Gå til innhold

Bimmerstreff i Kristiansand Søndag 24.feb! BILDER side 10/11

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde vært kult men det ser ut som om jeg må jobbe også. Men hvis jeg får tid til å komme så blir det nok ikke i bmw. (Låner skabb 900 av stefaren til dama:(

Skrevet

Svenskeracer:) hehe, ikke noen bra bil men den lukter i hvertfall ikke svidd skumgummi og plast...

Må se hvor mye jeg får på forsikringa, og se å få bytta interiøret. Får jeg nok så bytter jeg hele dritten. Driter i å rense da...

Skrevet

kommer med ett lite forslag til de som reiser fra arendal, grimstad og de traktene før bomstationen.. hva om vi hadde samla oss la oss si ved statoil ved E18 i grimstad og kjørt sammen bortover.. hadde vært gøy å kommet til treffet i en lang rad med BMW`er :D

noen som er med på den?? kunne ha møtt på statoil ca kl 3 eller no..

Skrevet

Ja! med på den. Men skal vi ikke si kl 15.00 på parkeringsplassen ved kirka? Litt greie å samle seg der om vi blir 4-5biler.

Bilen streiket selvfølgelig i går, så må ha ny caliper på venstre side og nye skiver. Absolutt ikke rett tidspunkt dette. Men med skikkelig hjelp skal jeg nok få hjul på den igjen før treffet :) Men er jo typisk at det skal skje nå! Da må jeg bruke tiden på det, i steden for å bruke tiden på å shine bilen før treffet.... :P jaja....

Skrevet

er med på å treffes jeg ;) men vet ikke helt hva du mener med kirka da? finner frem til statoilen ved avkjørselen til grimstad, men thats it hehe :)

dere får bare stoppe ved p-plassen til mc-donalds? er jo plenty med plass der?

I dag fikk jeg shina bilen litt :) satt på grom felgene og vaska skikkelig :)

DSC00001-3.jpg

DSC00003-2.jpg

DSC00005.jpg

gud som de felgene kler den bilen :D

Skrevet

er så typisk.. :evil: bytta radiator igår for det var sprekk i den gamle og trodde alt var fiksa igjen.. men nei da.. i dag tidlig når jeg reiste til jobb gikk jo SELFØLGELIG den nye også til helsike.. arrgg.. reiste hjemmefra og regnte med alt var greit og kjørte i 5 -10 min og motoren begynte å bli varm men tror du det var varmt inne..nei da.. isskald.. så tenkte jeg at jeg for fylle på noe vann i lillesand og håpte alt gikk greit til jeg kom dit.. nærma meg bomstationen, kikka på tempen og den steig :x så jeg måtte stoppe.. og hadde selfølgelig ikke med meg vann da for alt skulle jo være greit vettu..hehe.. så måtte ringe noen for å komme med vann..hehe.. men kom meg på jobb da heldigvis.. så tar nok med meg en del liter med vann på treffet ja.. :wink::wink:

Skrevet

hahahaahahhaahaah :-) unnskyld at jeg ler, men ser for meg du kommer med en 5liters dunk :-P ble fin nå kazy :-P må kanskje få slengt på leppe og diverse på min også da... hehe...

Skrevet
hahahaahahhaahaah :-) unnskyld at jeg ler, men ser for meg du kommer med en 5liters dunk :-P ble fin nå kazy :-P må kanskje få slengt på leppe og diverse på min også da... hehe...

hehe :) er ikke noe å le av det.. skal ikke se bort i fra at jeg kommer med det faktisk.. eller ivertfall noen 4 liters spylervæske kanner.. med vann da selfølgelig :wink: får heldigvis ny radiator på mandag så for håpe at ikke den også sprekker.. men for da endelig ikke håpe for at topp pakningen er gåen :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...