Gå til innhold

Bimmerstreff i Kristiansand Søndag 24.feb! BILDER side 10/11

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Faen, jeg skulle egentlig vært på treffet...Ny, gammel, nyoverhalt motor :P Alle sjangser hadde vært ødelagte for deg rabies, selv om du har oppgradert bilen din med solfilm på rutene, hihi...

Har ikke tid og penger søndagen desverre..Kommer sterkt tilbake når været er bedre! uSJ for et vær det er nå btw! :o

Skrevet
er med på å treffes jeg ;) men vet ikke helt hva du mener med kirka da? finner frem til statoilen ved avkjørselen til grimstad, men thats it hehe :)

dere får bare stoppe ved p-plassen til mc-donalds? er jo plenty med plass der?

I dag fikk jeg shina bilen litt :) satt på grom felgene og vaska skikkelig :)

DSC00001-3.jpg

DSC00003-2.jpg

DSC00005.jpg

gud som de felgene kler den bilen :D

slapp av.. vi skal nok se deg.. vi for tute i kor på deg :wink:

ble fin bilen din nå ja.. tar vasken imorra og bytter til gromfelgene da også..

Skrevet
been there done that :-P

men åssen klarer du å ødelegge to radiatorer? det er ikke bare termostaten/vannpumpa etc som er gåen?

sjekka den for sprekker og sånt når jeg kom hjem og fant ut at det var sprekt ved beholderen.. lakk som faen der.. sikkert blitt skada under transporten fra leverandøren(en plass i kristiansand).. så får jeg den nye den gratis da:P greit det..

Skrevet

foresten vannpumpa og termostaten ble bytta 1 uke før jeg kjøpte den.. har hatt den siden oktober

Skrevet
Faen, jeg skulle egentlig vært på treffet...Ny, gammel, nyoverhalt motor :P Alle sjangser hadde vært ødelagte for deg rabies, selv om du har oppgradert bilen din med solfilm på rutene, hihi...

Har ikke tid og penger søndagen desverre..Kommer sterkt tilbake når været er bedre! uSJ for et vær det er nå btw! :o

HA! Tror du ja. Nå er jo bilen min letta da. Hjelper å brenne litt interiør:D

Skrevet
ja, men da er det jo ikke noe problem ;-) hihi :-)

men ja, vurderer å smelle på skjørter, leppe, vinge, sommerdekk +++ i morra :-)

få slengt det på :wink::) slengte på mitt på tirsdag tror jeg.. men skulle trengt en vinge og en M3 leppe bak:P men tar det til sommeren når feriepengene kommer :wink: hehe

Skrevet

oki... men da er det vel bare et kjapt radiator bytte da ;-) hehe... ja, hør med dirtydicky, han har noen gt vinger på lur ;-) en kamerat skal selge m3 kopi innsats for 600...

Skrevet

HA! Tror du ja. Nå er jo bilen min letta da. Hjelper å brenne litt interiør:D

HAHAHA! Skal foreslå det for ylindgren her på forumet som driver å letter m3en sinXDXD

Skrevet

Hehe, men har sett på ''nytt'' brukt interiør da. Har kikka på noen sportseter, også fant jeg jo nesten alt jeg trenger brukt hos koed og. (hvis jeg ikke får nok peng på forsikringa) Kom på 6800 og da mangla bare taktrekk, b-stolpe deksler og hattehylle...

Skrevet

De felgene er perfekte til bilen din Kazynor! :)

Når man svinger inn til statoil/maccen fra rundkjøringen så svinger man til venstre for å komme til Statoil, men på høyre siden er det en parkeringsplass og en kirke. Går ikke ann å ikke se det. Er 100 meter fra statoil og 150 meter fra maccen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...