vegsir Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 M3 E46M5 V8`er sikle :whoa: når var neste treff? kommer nok da hvis bilen er i orden. kjedelig å måtte kjøre caravelle du boddiz. driver du å kjører endel bortover mot tvedestrand eller?
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 v8? nei nei nei.... helt feil... rekkeseks som gjelder hehe... 12 april
Ad|oS Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Alle andre biler ser kjedelige ut i fargen i forhold til Boddiz sin bil! Men rå M5, selv om den manglet et par deksler
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 og to sylindre for mye, i feil formasjon hehe... ja, den lyser godt opp... var en sånn grønn coupe der...
Cise Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Kommer resten av bildene snart eller;) jeg har ikke noen flere bilder.. boddiz tok en del bilder da.. han for legge ut
Puleberg Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 ja artig med treff. Håper jeg har fått ferdig det kosmetiske på bilen til neste gang. Så ut som en dass i dag. Og neste gangen kommer jeg uten dama som maser om å hjem. hehe
Cise Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 ja artig med treff. Håper jeg har fått ferdig det kosmetiske på bilen til neste gang. Så ut som en dass i dag. Og neste gangen kommer jeg uten dama som maser om å hjem. hehe ja.. hehe.. var litt kosmetiske feil ja.. er nok greies å komme uten dame der ja.. heller ta med en kompis.. foresten.. ser du bor i vennesla.. jeg jobber i vennesla.. litt langt å pendle hver dag men..
Puleberg Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 ja har m-lister øyelokk og leppe liggende hjemme, så kommer seg da. Fikk i m-ratt i dag, veldig fornøyd med det=) Liker den nye typen m-ratt, fra 97. Hor i vennesla jobber du ?
Cise Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 ja har m-lister øyelokk og leppe liggende hjemme, så kommer seg da. Fikk i m-ratt i dag, veldig fornøyd med det=) Liker den nye typen m-ratt, fra 97. Hor i vennesla jobber du ? jeg må også få somla meg til å få tak i et nytt ratt ja.. blir nok M-ratt på meg oxo men koster no sykt.. må nesten ha den med airbag i men den koster nesten 10000 fra schmideman.. så må nok leite litt rundt på nettet etter et billigere et.. jobber på vigeland bruk.. aluminium plassen..
Boddiz Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Genialt treff folkens! Artig å treffe noen nye sjeler. Til dere som ikke kom: oppmøtet var over all forventning 11 BMW'er og 1 Feil Først var vi samlet på en parkeringsplass ved travparken - deretter reiste 7-8 biler ned i sentrum for å ta noen runder. Bilder kommer om noen minutter!
Boddiz Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Vegsir: Nei sjeldent jeg kjører til tvedestrand. Men er ofte på E18 mellom Arendal og Grimstad.... BILDER FRA DAGENS TREFF Finn en feil
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 finn en feil... hmmmm... enten er det den korte ombygde bilen... eller så er det at det er en STOR RØD FLEKK PÅ KAMERAET DITT
Boddiz Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Hehe.. er den korte ombygde bilen jeg tenkte på ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå