Gå til innhold

Bimmerstreff i Kristiansand Søndag 24.feb! BILDER side 10/11

Anbefalte innlegg

Skrevet
M3 E46

M5 V8`er :P

r23g8zfoithnyl47lqne.jpg

sikle :whoa: når var neste treff? kommer nok da hvis bilen er i orden. kjedelig å måtte kjøre caravelle :wae:

du boddiz. driver du å kjører endel bortover mot tvedestrand eller?

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kommer resten av bildene snart eller;)

jeg har ikke noen flere bilder.. boddiz tok en del bilder da.. han for legge ut :)

Skrevet

ja artig med treff. Håper jeg har fått ferdig det kosmetiske på bilen til neste gang. Så ut som en dass i dag. Og neste gangen kommer jeg uten dama som maser om å hjem. hehe

Skrevet
ja artig med treff. Håper jeg har fått ferdig det kosmetiske på bilen til neste gang. Så ut som en dass i dag. Og neste gangen kommer jeg uten dama som maser om å hjem. hehe

ja.. hehe.. var litt kosmetiske feil ja.. er nok greies å komme uten dame der ja.. :P heller ta med en kompis.. foresten.. ser du bor i vennesla.. jeg jobber i vennesla.. litt langt å pendle hver dag men..

Skrevet

ja har m-lister øyelokk og leppe liggende hjemme, så kommer seg da. Fikk i m-ratt i dag, veldig fornøyd med det=) Liker den nye typen m-ratt, fra 97. Hor i vennesla jobber du ?

Skrevet
ja har m-lister øyelokk og leppe liggende hjemme, så kommer seg da. Fikk i m-ratt i dag, veldig fornøyd med det=) Liker den nye typen m-ratt, fra 97. Hor i vennesla jobber du ?

jeg må også få somla meg til å få tak i et nytt ratt ja.. blir nok M-ratt på meg oxo men koster no sykt.. må nesten ha den med airbag i men den koster nesten 10000 fra schmideman.. så må nok leite litt rundt på nettet etter et billigere et.. jobber på vigeland bruk.. aluminium plassen..

Skrevet

Genialt treff folkens! :) Artig å treffe noen nye sjeler.

Til dere som ikke kom: oppmøtet var over all forventning 11 BMW'er og 1 Feil :P Først var vi samlet på en parkeringsplass ved travparken - deretter reiste 7-8 biler ned i sentrum for å ta noen runder.

Bilder kommer om noen minutter!

Skrevet

Vegsir: Nei sjeldent jeg kjører til tvedestrand. Men er ofte på E18 mellom Arendal og Grimstad....

BILDER FRA DAGENS TREFF

IMG_0917.jpg

IMG_0920.jpg

IMG_0921.jpg

IMG_0922.jpg

IMG_0919.jpg

Finn en feil :P

IMG_0916.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...