borve Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 valget står nå mellom leverandør/merke og kvalitet Bossal eller simons, hva er egenlig best? tenkte simons rustfritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 supersprint synes jeg er bra. jeg har simons nå, men ødla sprint. synes det var finere. både utsende og lyd : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borve Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 ødela? dvs rust ?? jeg skal uansett ha rustfritt, så da er det vel det samme hvilket merke jeg velger? vil ikke ha sånn japsepotte lyd som du irriterer deg grønn over når man kjører langtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 har simons på min 320... veldig fornøyd grei lyd også, uten å være for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Hvordan er eisenmann (sportverisjonen) i forhold til supersprint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg har Eisenman! Utrolig fornøyd med lyden! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Tangen Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Jeg har også Eisenman. Fin lyd! Ikke for mye, ikke for lite med flott rustfritt snerr! Koster litt, men er verdt pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Hvorfor nevnes Eisenmann ilag med Biltemamerker? Er det blitt så billigt? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Scorpion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 jeg må ihvertfall si det at jeg vil ikke anbefale supersprint. om du ikke blir fornøyd med et ekstremt diskret "motorbrøl". jeg ble ihvertfall rimelig skuffet over lyden i min bil. og jeg har supersprint med grenrør og hele veien bak. tror jeg ville satset på Eisenmann. etter hva jeg har forstått er Scorpion pottene ganske høylytte. men hva er det egentlig du er ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Velg Scorpion eller Eisenmann i rustfritt stål. Tørr nesten garantere at du blir fornøyd. Ta noen søk på f.eks. www.youtube.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Denne foriksempel, synes denne er så RÅ Riktig nok M3, men likevel. Blir nok Eisenmann på min kommende E36, hva betalte dere for sport verisjonen og hvor fra er det lurest å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Supersprint. Ingen over, ingen ved siden Min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Skal ha ny bakpotte nå, bestiller på koed, der har de scorpion og simons.. tenkte å ta scorpion, men har lest flere plasser at det er veldig høylytt og kvasst? e39 523i.. Slik lyd kunne jeg mer enn gjerne tenkt meg.. samme motor som min i denne.. ESD er tysk for bakpotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå