Gå til innhold

Trenger hjelp til felgvalg E34 sedan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, har letet en del etter felger med dekk og fant disse til salgs. De er 17"x8" ET20 og har 225 fremme og 235 bak og har blitt brukt i totalt 3 måneder.

Felgene ser helt nye ut uten noen riper osv, men jeg er ikke helt sikker på om de kommer til å passe bra på min bmw e34 520iA... Eieren bor ikke så veldig langt, så jeg har sett på felgene, men er fortsatt litt i tvil om stilen kommer til å passe...

Bilder:

3zuqfqd3lz049mnhkwk1.jpg

jyd64xavny4h1fjkirfh.jpg

Bilen min (litt gammelt bilde, den har hvite blink all around, xenon og er skikkelig polert nå...)

hnsmpomgv9p9phnuez7j.jpg

Skrevet

De kan jo pase. Felgene var tøffe de i seg selv. Det er utrolig fett med en slik stor bil som du har (og jeg :) ) at det er kant på felgene. Det jeg har sett er at det er tromler bak på disse bilene, og da syntes jeg etter min mening at det ikke er like tøft med så åpne felger igjen. Men det er jo smak og behag selvfølgelig.

Skrevet

e34 er kule biler de :lol: Min har bremseskiver både fremme og bak, så det er ikke noe problem med åpne felger. Takk for at du delte meningen din med meg :)

men jeg er fortsatt i tvil, føler at fargen på bilen min er ikke helt riktig for slike felger...

Skrevet

Tja. Sånne lyse felger er kult det. Selv på min som er hvit, så vil jeg ha noen felger med litt svart i på en måte jeg. da får jeg litt kontraster og noe som henger sammen med det svarte på bilen og liksom. lister o.l.

Skrevet

Skal du ha felger med mange eiker liker jeg best Alpinafelgene som står på den E30 men fortsatt smak og behag.

Veit ikke åssen dem ser ut på E34 da men......

BMW03.jpg

BMW05.jpg

Desitert de tøffeste:

MIRRORS_E34_M3.jpg

Hva heter disse felgene forresten?

23250-197269.jpg

Smak å behag :)

Skrevet

Det er nok AC Schnitzer Type II felger på de siste to bildene. Var egentlig planen å kjøpe slike og hadde faktisk et sett med de nesten i boks, men selgeren trakk seg i siste liten...

De felgene som er vist i første innlegget mitt koster like mye som kun dekk til bilen min... Egentlig så trenger de innen kort tid, så jeg har ikke mange valg...

MEN, hvis noen har lyst til å kvitte seg med noen AC Schnitzer eller bbs felger, så bare si ifra :lol:

Skrevet

BBS RS er desidert den råeste felgen til bmw E34 og E30! AC Schnitzer Type II er på andreplass.

back to topic... noen flere formeninger om felgene jeg tenker på å kjøpe?

Skrevet

Jeg TROR felgene kommer tilog se simple utpå en

e34 da det er så mye mellomrom mellom eikene og bilen er så stor. Men så synes jeg att

17" felger på e34 er ett hakk for lite, bare min mening da.

Veldig vannskelig og si noe på før du har prøvd dem på og sett dem på bilen. Du kan jo spør om å prøve felgene på bilen så du selv kan se hvordan dem blir seende ut på bilen:P

Skrevet
Jeg likte de ikke,men dette er jo smak og behag,hvis du synes de er fine,så må da det være viktigst.

Jeg liker forøvrig disse på E34.

z03j9r69n2s1tsdpplo6.jpg

AC type 2.....sånne skal jeg ha :)

Skrevet

Beklager, men tror nok dessverre ikke at du blir spesielt fornøyd med de felgene du har avbildet i begynnelsen av temaet. De vil nok se en tanke små ut og som det er blitt sagt tidligere: åpne. Ville nok gått for noen med flere eiker eller fyldigere eiker... Ingen tvil om at AC Schnitzer Type 2 felger passer best på e34 sedan! Synes forøvrig at Alpina b10 felgene er meget pene også, til og med helt ned i 17" :)

Ta et godt overblikk over hva som finnes før du bestemmer dæ. Let etter bilder av e34 med de forskjellige felgene på nett... Finnes flere kopier av AC Schnitzer T2 felgene; eksempelvis RH. - Og vesentlig billigere versjoner. Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...