Bjarne_M Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 selger god bilen pga kjøpt leilighet, har nyligt lakt opp kabler til anlegg, og har 2x12" i kasse monter i den nå kan følges med ved rask handel, orignal spilleren er ikke skiftet ut http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1765632 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Pen bil!.. er inntrsert i felgene om det er en særing som vil kjøpe uten dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Bump!! satt ned pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 vil ikke ødelegge tråden din men når du sier det er billig så må jeg bare kommentere. Det er faktisk ikke no billig pris du har på bilen. 110-120k er billig. 130-140 er det dem går for til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 nja.. er a mye drit i den prisklassen der.. du synes sikkert min å er overprisa.. men sånne påstander kan man ikke gi føre man har vert å sett på bilen! hadde det stått 170k ellerno og km over 200 så hadde jeg så absolutt vert enig me deg! Men synes felgene bør følge med.. er ikke mye å få igjenn for brukte hjul uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg