steffen- Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 hvordan setter man på dette da man har orgniale fra før. ser ut som de jeg alt har sitter punktsveist alt. åssen er dette og skifte. er det bare og skru ut noen skruer eller åssen er det? noen som kan forklare detaljert gjerne med bilder : )
///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 ehhh... orginale skjørter? du mener vel bare kanalen håper jeg!? en eller to skurer i hver ende, og en del klipps på sidene og noen plast klips på undersiden er det orginalt...
steffen- Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 okei. så det jeg har orginalt er bare kanaler ? også kjøper jeg m3 skjørter. og da er det bare og skru fast og klipse fast?
Ad|oS Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Får vel ofte med en bore-mal som du bruker til å bore hull så du bare kan klipse skjørtene rett på. Og kanskje sica i tillegg om du er redd for at de skal dette av
andybooy Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 du kan jo altids bruke slegga og 5tomms spiker;)
///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 okei. så det jeg har orginalt er bare kanaler ?også kjøper jeg m3 skjørter. og da er det bare og skru fast og klipse fast? som ad|os sier, så får du med en mal, hvis ikke kan den kjøpes på gs for 130 kr der borer du hull, putter inn grønne plugger, så fester du skjørtet med de hvite klipsene, inn i de grønne, så setter du en, eller to skruer i hver ende, og så setter du inn de svarte pluggene under etterpå ja, bmwer kommer med orginale kanaler som kan sees ut som om det er skjørter hehe
steffen- Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 så det er bare og sette de utapå de jeg har der alt liksom. jaja. engelt da. tenkte jeg skulle bestille meg en frontfanger samt sideskjørt på shmidmann eller stylingtech. samt en rieger cup leppe. og M lister, men ville vite om det var vanskelig og sette på de skjørtene. men da er det bare sette de på. noen som har noe bilde og vise frem til?
///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 hvis du ikke vil borre og styre, kan du bare lime de på og feste med to skruer, men da kan de ramle av hehe... husk å få "krysset" framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå