ReiRud Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 skal nå selge div. stajs til turbo-montering på m42 bunnpanne med stor retur, oljetrykk-slange med t-stykke for å koble seg innpå, trykkrør/slanger, intercooler, grenrør.. for mer info/spørsmål...pm meg
TSL Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 ikke meninga og stjele tråden din. men hvis noen handler dette her jeg multilayer pakning for de komp og arp bolter som vil basse godt til dette settet for litt mere trykk. alt nytt og selges billig,
bmwp8 Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 kan jeg bruk dette på en e46, 316, 1,9 liter ??
ReiRud Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 kan jeg bruk dette på en e46, 316, 1,9 liter ?? nei, grenrøra passer ikke desverre...
ReiRud Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 kan også selge med komplett eksos, 325i katalysator og effektpotte m/dtm..
tolla Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Hvor mye skal du ha for kit'et ? Er ganske så interessert...
tolla Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 ikke meninga og stjele tråden din. men hvis noen handler dette her jeg multilayer pakning for de komp og arp bolter som vil basse godt til dette settet for litt mere trykk. alt nytt og selges billig, Hvor mye skal du har for topp pakninga & arp boltene...? nice price
tolla Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Hva slags eksos bør man gå ut med fra turboen... Har fått klager allerede bare med "effekt" potte eller hva jeg skal kalle det...
ReiRud Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Hva slags eksos bør man gå ut med fra turboen... Har fått klager allerede bare med "effekt" potte eller hva jeg skal kalle det... er 2,5" ifra turboen min, så en e36 325i katalysator og "effekt"potte bak, fint lite bråk...en pen lyd til å være 4`er
ReiRud Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 det som er igjen står i den første posten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå