bimmerbwoy Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Hei hei Ser litt etter bil, og noen av de har gått rundt 230.000. Holder den mål når den har gått langt? Hvordan er disse motorene? Holder de lenge eller synger de sitt siste vers med den km..?
jørn_318i Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 jeg aner ikke hvordan kvaliteten på dem motorene er men jeg har bytta turbo på en lik som hadde gått 150000km.
0hero Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 jeg har den samme motoren selv...og en kompis har det også! ingen av oss har hatt noe problem selv om motorene har passert 200 000km for lengst..men kommer sikkert an på hvordan det er brukt tidligere! men har hørt at diesel pumpa er en svakhet der da,å den er ikke billig:P
2000Touring Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Min 320d 1999mod har nå gått 356000km, bruker nesten ikke olje(etterfyller ikke mellom hvert skift). Det stemmer er som før nevnt i tråden at både turboen og dieselpumpa kan ta kvelden - Jeg har byttet begge deler. Men disse komponentene kan ryke når som helst i forhold til kjørte km. Like sannsynlig at turboen går på 180000 som 280000km(mitt inntrykk etter å ha snakket med BMW-verksteder ang. temaet). Men finner du en som har byttet begge så er du jo litt sikrere da. Det er dieselpumpa som koster mest å bytte. Turboen er ikke fryktelig dyr, også klarer du lett å bytte den selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå