BMWtotti Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Det måtte skje før eller senere. Jeg kunne ikke beholde min første bil for alltid. Ble solgt til en kar i Enebakk, så hvis noen er derifra og denne bilen skulle dukke opp så vet dere hvor den kommer fra. Heldigvis er det en litt nyere, litt sprekere, en litt større og en litt kulere bil på vei inn på banen. Bilen er en 2000 model 318i touring. Beklager litt dårlige bilder. Kommer mer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Gratulerer, ser veldig pen ut! Gøy med ny bil da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Grattis med ny bil! 5års utvikling merker du vel kanskje? Du må skifte bilde og bil i avataren din også... Store planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Grattis med ny bil! 5års utvikling merker du vel kanskje?Du må skifte bilde og bil i avataren din også... Store planer for den? Har faktisk ikke fått bilen enda så merker ikke så veldig mye forskjell enda, men regner med at jeg kommer til å gjøre det. Skal skifte avatar etterhvert. Har egentlig ikke så veldig store planer for den, synes den er fin som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ja da var våren omsider kommet til østlandet, og det var tid for å vaske å pusse litt på bilen. Rakk akkurat å ta noen bilder før regnet kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Pent.. Få se litt bilder av interiøret også da P.S. En M-Tech II front hadde gjort susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå