klubba Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 noen med erfaring med denne type motor. noen kjente feil vurdere å kjøpe en som er gått 350000 det er automat gear noen som har bygd om til manuel gear e det mulig kor bra er automat kassen som sitter i denne type bil e det mange HK
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Mener det er noe rundt 146 hk orginalt. Gamlingene mine kjører enda sin 1995 525 tds som også er gått 350 000 km. Der fungerer automatkassa enda den dag i dag uten problemere enda de har trukket ei campingvign på 1900 kg hver sommer siden 2000, og ei litt lettere siden 1997. Eneste jeg vet i farta er at tenningen må stilles noe (noe dieselpumpegreier) Er sikkert noen her på forumet som vet mere en meg på dette området.
BMW 4 EVER Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 143HK... Nettopp kjøpt meg en. Har problemer med at den ikke går skikkelig, men der må dieselpumpen justeres. Ellers enn det er i hvertfall jeg meget fornøyd med min bil.. Å bygge den om til manuel kan være litt jobbing,særlig hvis du ikke har så god greie på det, å er avhengi av løftebukk. Det greieste er å få en komplett delebil med manuel gir. Du trenger pedalsett, girkasse, svinghjul, cluch, mellomaksling+++
klubba Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 e det bmw som har laga motoren eller er det en motor som er lånt fra andre merker
Steffan C Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 e det bmw som har laga motoren eller er det en motor som er lånt fra andre merker Fredrik skriver litt om det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå