ehrnst Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 dette må du vel kunne lage selv? Kanskje du kan benytte deg av 323 e21 eksosen og
E30-328 Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Har du blitt inspirert av min??? Sort E30 med to doble potter på Stathelle!!!
propan Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Jeg har komplett eksos til 323i liggende-rustrfritt. Da er du godt igang,men det koster dessverre.
bård Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Har du blitt inspirert av min???Sort E30 med to doble potter på Stathelle!!! Eller min gamle, men er noen år siden nå, bygde forøvrig om til å bare ha dobbelt utblås på venstresida. Syntes 4 blei litt mye av det gode på en stakkars liten e30:)
plumbo79 Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Har du blitt inspirert av min???Sort E30 med to doble potter på Stathelle!!! Kjørte etter en med dobble potter fra den nye butikken på lasses mot cocheplassen, kanskje det var deg
plumbo79 Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Lagde du de selv eller får man kjøpt? så rått ut Forresten er jeg litt nyskjerrig har du en m20 2,8
E30-328 Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Alegget er laget av forrige eier! Det er ingen 2,8 enda. det skal inn en M52B28
Garasjesalg Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Dette bildet av det øverste anlegget er vel noe billig drit vel? Er det ikke slik at skal et slik anlegg skal fungere optimalt må det være ca. like lang "reisetid" for eksosen på begge sider? eksosen vil jo velge den enkleste veien så nesten all eksosen vil ta den til høgre på bildet?
Frode_E30 Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Dette bildet av det øverste anlegget er vel noe billig drit vel? Er det ikke slik at skal et slik anlegg skal fungere optimalt må det være ca. like lang "reisetid" for eksosen på begge sider? eksosen vil jo velge den enkleste veien så nesten all eksosen vil ta den til høgre på bildet? Husk at man lager ikke slikt for å få effekt, men fordi det skal se bra ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå