larry Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Selges komplett. er en feil i toppen gjore så den plusilig en dag ikke startet. (derfor jeg kjøpte bilen) tiligre eier kjørte bilen ut en til bil butikk for å se på bilder. der jeg jobbet. og skulle se på biler da eier skulle sette seg i bilen igjenn startet ikke bilen. så det et problem i toppen men jeg er ikke mekkainker og kan ikke helt si hvor i toppen feilen er. men en overhalling av topp så er motoren helt fin igjenn.. jeg hadde en ny motor liggens så jeg bare byttet over jeg da. Jeg selger denne til første og beste bud! så kom med bud for di som øsnker et prosjt eller en revsre motor! jeg holder til i halden! ring 416 75 380 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 ut ifra åssen du skriver ville jeg tippe du er en full sjømann, så deg vil jeg ikke kjøpe bil av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Her var det en del skriveleifer ja. MEN jeg skjønner jo hva du skriver så det store problemet er det ikke Kan ikke du legge ut bilder og mer info om bilen da?? KMstand, rust, farge, eu osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 motor selges. les topic.. men jeg har lese og skrive vansker. så derfor alle skrivefeilene. 0 rust på motoren km kan jeg finne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 ut ifra åssen du skriver ville jeg tippe du er en full sjømann, så deg vil jeg ikke kjøpe bil av... Og du Messias er tydeligvis tilbakestående,finns personer som kan ha dysleksi her inne,betyr ikkje at personen er mindre tillitsfull eller uærlig!! Skjerp deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 motor selges. les topic.. men jeg har lese og skrive vansker. så derfor alle skrivefeilene. 0 rust på motoren km kan jeg finne ut. Da har du nok postet annonsen din feil,bedre å sette den under "deler selges" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 ok. noen som gidder å flytte meg over ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg