Gå til innhold

Integrert telefon, E46 2003 mod

stiand
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 330d, E46 2003 mod. med integrert telefon i midtkonsollen (original montert fra tyskland, siden bilen er importert). Jeg synes i grunnen denne telefonen er ubrukelig, og vil gjerne fjerne den.

Er det noen som har peiling på om dette er mulig å gjøre selv, eller er det mye stress å fjerne alle ledninger etc? Må systemet programmeres om og greier fra et BMW verksted etterpå? Jeg har forøvrig navi professional mk4 og multifunksjonsratt.

Tenkte å sette inn en koppholder i stedet for telefonen. Noen som har erfaring på om dette går greit selv også?

Hvis det forøvrig er noen som er interesserte i den telefonen, så er det mulig å kjøpe den for en billig penge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du fjerne den?

Regner med du har handsfree?

Selve telefonrøret bruker man jo aldri.

Synes denne er genial, har et tvilling kort, så det ringer i både den og den vanlig mobilen. Så kan jeg velge hvilken jeg vil ta. Eller ringe fra.

Du må nok ikke programmere etterpå, bilen merker at den er vekk, så fjernes den fra skjermen.

Skulle være en enkel sak. Har byttet hele midtkonsollen når jeg satt inn midtarmlene. Bare å trekke ut modulen med telefonen, og sette inn modulen med koppholderen.

MVH

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...