Bmwfanatic Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Oppdaget noe rart da jeg senket e30'n min, tenkte jeg ville spørre om noen har samme erfaring Før har den vært helt normal, den har ikke servo.. Men etter att jeg senket den i går (60mm + 15mm senkeskåler) så ble rattet veldig merkelig kan man si.. Det skal jo søke tilbake til senter, men dette ble ekstremt.. Da jeg sto rolig på gårdsplassen i går og rattet til fullt utslag, og slapp rattet, da gikk det tilbake til senter av seg selv, enda bilen sto rolig, sånn var det til begge sider.. Blir det sånn ved hardcore senking eller?
Bmwfanatic Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 skal legges til att det var glatt ute da, men alikevel, den søkte virkelig mot senter for å si det sånn..
Fliid Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Det gjør overhodet ikke min, 80/80mm. Trur du må teste igjen når du ikke er på is, da skal du se at det er samme gamle leksa
Bmwfanatic Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 det er igrunn samme leksa.. hehe..! den vil veldig gjerne tilbake til senter..
Hankook Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Rart, har ikke vært ute for noe slik på mine e30'r oppigjennom. Kanskje camper vinkelen er veldig feil:-S Uannsett, er det så gale att det er ubehageligt og kjøre med?
Bmwfanatic Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 nei, den er fin å kjøre, sporer ikke engang.. kan det være noe med tårnlager? Stort annet som er i bevegelse er det jo ikke..
JoCCe Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Er jo caster vinkelen å KPI som har med selvopprettingen og gjøre da, så kan hende du har fått "kingboltene" til å helle alt får mye innover, da vil du oppnå ekstrem selv oppretting. men er jo ikke noe ekstrem senking du har bedrevet med så.. ta bilen opp på bukk å se under når du svinger
Fliid Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 JoCCe, hva mener du med "kingboltene", ble nyskjerrig her nå.
Bimmerlars Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Er ikke kingbolter på biler med fjærbein. "kingbolten" er fjærbeinet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå