Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder hvor mye HK på 2.5 er det vanskelig å si. Hadde selv tenkt å kjøre denne på 0,6-0,7 bar og planen var ca 240.

Men det kommer helt opp til hvordan du bygger dette.

Når det gjelder mål på kompressor og Ratt så kommer jeg tilbake til det. :)

Skrevet

hvorfår selge kompressor kite ? har du bilder av hva som følger med kompresoren og åssen du hadde tengt og gjøre det på en m20

Skrevet

Noen behjelpelige sjeler her som kan fortelle meg om det kitet der kan passe på en E34 med M50b20 motor?

Fra det jeg har lest så forstår jeg at jeg trenger en "brankett"(?) til m50 motor, trykkrør og nye plugger pluss det som følger med kit'et...

Noe annet?

Takker for svar:)

Skrevet

Hei

Har fått en del spørsmål så jeg prøver å svare de fleste med denne:

Som sakt er dette ikke et bolt on kitt til m20 heller ikke et kitt.

Det jeg selger er en kompressor, som det medfølger noen rem hjul, stramme hjul og begynnelsen på en M20 brankett. Samt trykk reduksjons ventil.

Tanken var å feste denne i AC festet, enten bruke AC remhjulet og sette på en vanlig servo/dynamo hjul. Eller montere vanlige regisisterreim hjul. (Som er det som følger med).

Kjøre dette i forhold på 1:1 eller litt høyere.

For å ladde ca 0,6-0,7. Slik at man ikke trenger å gjøre så mye med motor, enn evt å øke bensintrykk. Eventuelt sette på m535 dyser og luftmengdemåler som er vanlig hvis man skal kjøre turbo på 0,5-0,7 bar.

Selger dette siden jeg ikke kommer til å rekke dette til våren.., det er dumt at denne ligger på hylla og støver ned..

Har en bil i "Atomer" så jeg har nok å holde på med for og rekke Vårslippet..

Mvh Knut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...