Towwy Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eldiablo Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 hvor er Fosen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Trøndelag.. Litt utenfor Trondheim om jeg ikke tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Trøndelag.. Litt utenfor Trondheim om jeg ikke tar feil... Det stemmer nok ganske bra ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 fin bil da : ) trenger en slik en til bruks bil! : P Pris.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Står i første post, 7000,- årsavgift med i prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 okai sry så ikke det jeg. Virket veldig innteresant dette her! men du bor litt langt unna meg! Min søster gikk på folkehøg skole i fosen for noen år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Du er ikke villig til å selge interiøret da? jeg er veldig inntrisert i fremstolene hvertfall! jeg har samme stolene selv men fører stolen er slitt på venstre puten i ryggen! trenger derfor å få byttet eller trekt om dennen puten men det var dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Nei interiøret følger med bilen, tror det blir vanskelig å selge en bil uten framstoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eldiablo Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hadde det ikke vært så langt unna så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinapijah Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 bila mi hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg