Gå til innhold

E34 Touring... Hva passer i taket?


Anbefalte innlegg

Hei!

I taket på touringen min står det no montert noen Pioneer 6,5" høyttalere, å de er jo ett hakk for stor. Får ikke på deksel eller noe. (var montert da jeg fikk bilen).

Tar jeg ikke helt feil så er det vel 5,25" som skal passe der, men noen her som har noen erfaring om noe som passer bedre enn andre? Er jo ikke uendelig med plass oppever mot taket. Å hva som gir bedre lyd osv..

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo der originalt, å har jo liksom ikke så mange andre alternativer liksom. gidd ikke bare ha lyd fra frontsettet....
vel, jeg må bare spørre da, prater du til folk som står bak deg, forstår ikke helt hvorfor folk vil ha lyd bakfra når d ikke er surround? ødelegger jo lydbildet, men d er jo opp til vær og en dette :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke sammenligne prating med fol å musikk lytting.. det blir feil... Etter min mening då.
nei daså,men om d er musikk eller folk,så står du ikke med ryggen mot d uansett,d er hjernen din som skal fokusere på hvor d kommer ifra, men som sagt, er opp til vær og en hvordan man vil ha d :wink: men seriøs stereo både i bil og hjem er d kun høytalere bak i surround :) er en grunn til d vettu. men nok om d, kjøp deg et greit merke :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...