BMW 4 EVER Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Hei! I taket på touringen min står det no montert noen Pioneer 6,5" høyttalere, å de er jo ett hakk for stor. Får ikke på deksel eller noe. (var montert da jeg fikk bilen). Tar jeg ikke helt feil så er det vel 5,25" som skal passe der, men noen her som har noen erfaring om noe som passer bedre enn andre? Er jo ikke uendelig med plass oppever mot taket. Å hva som gir bedre lyd osv.. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 er vel ikke vits å ha noe i taket vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Det er jo der originalt, å har jo liksom ikke så mange andre alternativer liksom. gidd ikke bare ha lyd fra frontsettet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Det er jo der originalt, å har jo liksom ikke så mange andre alternativer liksom. gidd ikke bare ha lyd fra frontsettet.... vel, jeg må bare spørre da, prater du til folk som står bak deg, forstår ikke helt hvorfor folk vil ha lyd bakfra når d ikke er surround? ødelegger jo lydbildet, men d er jo opp til vær og en dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Kan ikke sammenligne prating med fol å musikk lytting.. det blir feil... Etter min mening då. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Kan ikke sammenligne prating med fol å musikk lytting.. det blir feil... Etter min mening då. nei daså,men om d er musikk eller folk,så står du ikke med ryggen mot d uansett,d er hjernen din som skal fokusere på hvor d kommer ifra, men som sagt, er opp til vær og en hvordan man vil ha d men seriøs stereo både i bil og hjem er d kun høytalere bak i surround er en grunn til d vettu. men nok om d, kjøp deg et greit merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Er no ikke helt umulig at soround blir aktuelt... holder på å planlegge carputer. venter på maskinen som skal inn i bilen no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 jammen da blir d ordning vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå