Dj Feed Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Kjøpte meg ein BMW 328i coupe i helga!! Er veldig godt fornøyd med bilen, men det er ting som eg ønsker å gjør med bilen... Ønskeliste: *Nye lykter Justerbart senkesett kompressor?? Bakrutesenker, er ikkje montert ennå, men har den!! Vinge bak, eller m-flip... *Svarte nyrer Anlegg, sannsynligvis 2x10 suber Bytte alt tre inni, med carbonlock eller skinn!! *Sportsratt Stabstag frame *Stabstag bak, har men blir ikkje montert pga, basskasser!! *xenon i alle lykter frame camberjusterings sett *Splitere *M-ratt Svart trekk inni Så kommer det inn bilder etterkvart som eg gjør ting med bilen. Info om bilen: Bmw 328i coupe Motor 328, med 325 insug, m3 grenrør, programvare ifrå ESS KN-filter, sporteksos, uten katt Dempere er Bilstein foran og sachs bak Eibach 40\40 senkesett EBC Turbogroove skiver, men org bremseklosser Shortshift ifrå ESS Diffbrems Felger 8,5" RH felger med 225/40 18 Foran 9,5" RH felger med 255/35 18 Bak Svart vader interiør alpine CDR 9835R spiller MDS 6,5" framsystem jalla 12" sub, men det kommer 2x10" rockford Visst det er noe dere anbefaler å gjør med bilen kom med noen tips!!
Brekke Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Veldig pen bil! Noe jeg ville gjort annet enn hva som står på lista de er: Øyelokk Nytt ratt svart gulvtrekk/takrekk mvh Meg
-Shark- Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Flott bil! Hvor mye måtte du gi for vidunderet?
Dj Feed Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Veldig pen bil!Noe jeg ville gjort annet enn hva som står på lista de er: Øyelokk Nytt ratt svart gulvtrekk/takrekk mvh Meg Nytt ratt, er veldig prioritert... Og det skal på nye øyelokk på nye lykter!!
Dj Feed Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Flott bil! Hvor mye måtte du gi for vidunderet? Eg måtte betale litt over 100...
Dj Feed Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Nå er det kjøpt nye lykter rundt heile bilen... Angeleyes i svart og baklykter i krystall og resten i passende lykter... Dei skal monteres i morgen!!
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Enig med deg med tanke på AE og blinklysene foran, men litt mer skeptisk til baklyktene. Ser forhåpentligvis bedre ut i virkligheten
Dj Feed Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Enig med deg med tanke på AE og blinklysene foran, men litt mer skeptisk til baklyktene. Ser forhåpentligvis bedre ut i virkligheten Det får me sjå imårå.. Visst ikkje så får eg sjå om eg ikkje får bytta dei i noen andre!!
H_Vatn Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 veødig pen e36:) skulle vært senka litt til foran så at dekket ligger likt i forhold til hjulbuen foran og bak mener jeg da:) ellers så var den fin:)
Ad|oS Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Et par senkeskåler så har man kanskje den perfekt looken
Patrick B Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Pen bil ville ikke byttet noen av de originale lyktene. Ser ikke pent ut på noen E36er me de ettermonterte angeleyes`ene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå