Dj Feed Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 Da har eg vore å fått på nye dekk på felgan idag... så såg eg det att eg må nok ha ein hjulstillings kontroll, framdekka, var veldig slitte på innsida Noen tips??
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 ja, heis bilen, eller kjøp halvard sine camber justeringer btw, takforlenger kommer snart
Ad|oS Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Camberjusterings-topplager fremme. Kan få dem nedi 1500kr, og da kan du justere camber slik at du slipper det meste av dekkslitasje foran...
mrbatnes Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Camberjusterings-topplager fremme. Kan få dem nedi 1500kr, og da kan du justere camber slik at du slipper det meste av dekkslitasje foran... må legge til at breie felger, mye senk og mye camber er en dårlig kombinasjon... subber i hjulbuen veldig lett
carlhaakon Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 ta den på 4hjuls kontroll som jeg har gjort dekka mine var helt ned slitt inerst i kanten på grunn av feil spissing av hjula
Dj Feed Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 Ja, eg trur eg skal ha den på ein 4 hjulskontroll før eg bjunner å montere camber justering og liknene....
Dj Feed Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 Nå var det vel tida for ein oppdatering... Har gjordt noen små ting med bilen idag!! Skiftet olje og filter på motoren Montert GT splittere.. Så har eg montert ny m3 dørlist på høgre dør... Fjernet mobilantennen i bakruta!!
///Mysild Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 høres bra ut med det heter spliTTere hehe.... når kommer takforlengeren på?
Ad|oS Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Ble mye bedre dette. Den trenger fortsatt en skikkelig vask og kanskje litt polering også!? Du må snart få tatt hjulbuene også så rusten der ikke lyser opp så veldig hehe
Dj Feed Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 Ble mye bedre dette. Den trenger fortsatt en skikkelig vask og kanskje litt polering også!?hehe Får sette av ein dag å vaske den sikkelig!! Fant ut att Roald hadde polerings maskin, så eg får gå over bilen med den!! Etter det eg kan finne ut om det rustet som kommer fram på hjulbuene, så trur eg det må bare kappes vekk å sveise i nytt og nye framskjermer... det har vore pusset og sparklet før og det er ikkje gjordt så veldig bra
Ad|oS Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Vel, det blir ikke bedre med tiden så du kan like godt få gjort det med en gang. Eller blir det vinterprosjekt? Kjøpe en billig E30 som vinterbil å ha 328'n som sommerbil hehe
Dj Feed Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Tanken har slått meg ja... Og siden eg kjører mest på kveld og nattestid, så er bilen nesten som ei forvokst fluesmike!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå