S.Nilsen Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Blir vell m3 bredding og 2,5 l motor i den til og bynne med og feite hjul Det kjøpet av den biln gikk til f kom noen utgifter i veien på den andre bilen min som jeg måtte ta Pluss at frakt med egen container er ikke billig med tog alt klaffet dårlig.men kommer flere biler!
Spiritus Sancti Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 Huffameg.. Hehe Skal til skien nå å hente orginal evo II leppe som jeg har kjøpt av Fliid på forumet her..
S.Nilsen Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Huffameg.. HeheSkal til skien nå å hente orginal evo II leppe som jeg har kjøpt av Fliid på forumet her.. jepp det blir bra
TheHunk Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Ekstremt gøy lesestoff dette her. Du er veldig flink Spiritus Du gjør akkuratt det som jeg ville gjort hadde jeg hatt penger.. hehe
Frank535 Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Kan ikke være så dårlig lærlinge lønna nei;)
Spiritus Sancti Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 Hehe, takk takk:) Tjener ikke så bra at det gjør noe:P Alt jeg tjener går i bil da..
S.Nilsen Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 legg ut ett bilde av evo2 leppa når du får henta den
Spiritus Sancti Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Grom den, og ikke så gælig pris heller, fikk den 1000 billigere enn å kjøpe den på GS:)
leif harald Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Nor blir det bilder av den nye motoren da
Spiritus Sancti Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Det er noen bilder på forrige side.. Men kan vel legge ut noen bilder av nyvaska motor..
S.Nilsen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Det er noen bilder på forrige side.. Men kan vel legge ut noen bilder av nyvaska motor.. Grom maskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå