Spiritus Sancti Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Tror det.. Min blei kappa av en org m3, så den var det litt tilpassing på.. Ta bilde av din sånn den blir og legg ut her, så skal jeg se om den står riktig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 jeg trenger nok ikke ta bilde for at du ska se om den står feil den ligger ikke helt ned på taket å den skal jo punktes fast i den orginale c-stolpe'n men den spriker rundt 0,5-1cm på sidene der de 3 hulla til de listene som går fra "takrenna" å ned til skjærmen sitter orginalt...på m3 ramma så er det en kant som skal punktes til kanten rundt der lista til orginal-ruta sitter å det ser ut til at den butter i den kanten litt før den egentlig er skikkelig på plass....kan sette den på igjen nå å prøve å få tatt et bilde å legge ut etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Her ser du at den ligger litt for langt over kanten der skjærmen begynner og ved den røde pila til venstre så spriker den ca 0,5 cm fra orginale c-stolpen..ramma skulle vært litt lenger ned og litt fram, men det går ikke fordi den butter i kanten der den orginale bakruta satt..jeg kunne eventuelt skjært bort litt på den kanten men der skal den jo egentlig punktes fast så vil helst ikke skjære bort no hvis jeg ikke absolutt må.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Her ser du at den ligger litt for langt over kanten der skjærmen begynner og ved den røde pila til venstre så spriker den ca 0,5 cm fra orginale c-stolpen..ramma skulle vært litt lenger ned og litt fram, men det går ikke fordi den butter i kanten der den orginale bakruta satt..jeg kunne eventuelt skjært bort litt på den kanten men der skal den jo egentlig punktes fast så vil helst ikke skjære bort no hvis jeg ikke absolutt må.. Passer nokk ikke uten å skjere, sveise og herje litt tror jeg så selle det til meg 5 tusen her og nå Sorry OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Her ser du at den ligger litt for langt over kanten der skjærmen begynner og ved den røde pila til venstre så spriker den ca 0,5 cm fra orginale c-stolpen..ramma skulle vært litt lenger ned og litt fram, men det går ikke fordi den butter i kanten der den orginale bakruta satt..jeg kunne eventuelt skjært bort litt på den kanten men der skal den jo egentlig punktes fast så vil helst ikke skjære bort no hvis jeg ikke absolutt må.. Passer nokk ikke uten å skjere, sveise og herje litt tror jeg så selle det til meg 5 tusen her og nå Sorry OT selge ramma for 5tusen da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Var det han tenkte på ja:P Jeg har hørt at ny orginal ramme passer rett på og er klar til punkting uten skjæring.. Men da ser det nok ut til at du må skjære da.. Da vet ikke jeg gitt.. Hvor er du fra? Sikker mange som kan dette der du bor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 må nok muligens skjære litt da...er fra sigdal..er ikke mange her som har bygd om til m3 så er nok ikke noen herfra som veit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 er ganske sikker på at ingen modifikasjon ble gjort da torebmw satt på sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 var det jeg trodde skulle gå også...bare sette den rett på plass å punkte den fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 nei pga de som har m3 bredding og slik i sigdal kjører bare rallicross. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 det stemmer er kun en fra Sigdal som kjører e30 m3 i rcn å den bilen kjøpte han ferdig bygd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 løken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Ja..eller har det blitt fler med m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 er din da ellers er det vel ikke flere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 bortsett fra at min blir gatebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå