S.Nilsen Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Vet du sånn ca kostnaden på dette prosjektet ditt??holder på og skaffe meg noe av det samme unntatt en så grom motor.til og bynne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hm, faktisk oppe i 103000 kr inkl bil nå.. Drøyt egentlig.. Og enda drøyere er det å holde regnskap på dritten:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Skjønner,viste det ikke var akkurat billig med ett såntprosjekt..men Jeg skal bruke go tid på mitt bygg så må først få tak i egnet bil til å starte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hehe, det er jævlig dyrt skal jeg fortelle deg.. Ja, best og finne et bra utgangspunkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Får kansje beholde min, så din ikke blir ensom, der ute på landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ja, den er jeg faen meg enig i!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hehe, det er jævlig dyrt skal jeg fortelle deg..Ja, best og finne et bra utgangspunkt.. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 litt OT her men Manvik, er du no flink til og "fikse" hjulbuer haha.. seriøst.. skrensa litt for mye i helga tok 2felger og bakre hjulbue =( bæææd Og om noen har svart gulv trekk til coupe e36 ? kjøpes pronte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hehe, sorry ass.. Ikke sånn "fikse" nei.. Du må roe deg litt vettu.. Skulle sende deg meld her om dagen, men tlf'n har streika, så jeg har nesten ikke noen nr:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 litt OT her men Manvik, er du no flink til og "fikse" hjulbuer haha.. seriøst.. skrensa litt for mye i helga tok 2felger og bakre hjulbue =( bæææd Og om noen har svart gulv trekk til coupe e36 ? kjøpes pronte Enda mere OT, men dette er sikkert jobb for Endre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ja, egentlig.. Kan sende han ei melding imorra.. Nå er det natta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Detta begynner å bli feit bil. Ikke dårlig å gå fra jordebil til M3 replika. Det er vel det som kalles oppgradering Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe, takk takk:) Mangler bare penger nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Har nå kjøpt 2 orginale m3 dører til. Så det betyr at jeg har 1 orginal høyre m3 dør til salgs.. Litt smårep trengs.. Døra går for 1500kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Har nå kjøpt 2 orginale m3 dører til. Så det betyr at jeg har 1 orginal høyre m3 dør til salgs.. Litt smårep trengs.. Døra går for 1500kr.. Noe galt med døra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå