Gå til innhold

e30 m3 - S50b32! Prosjekt. Søknad om S50B32 godkjent!

Spiritus Sancti
 Share

Anbefalte innlegg

Siste som er kjøpt inn er KOMPLETT intr med gulvteppe, dørsider, alt av deksler, for og bakseter i svart utførelse. M tech stoff.. 3 stk org m3 dører, evo 2(?) vinga bak, halvbur er bestillt, sideskjørt er bestillt og frontfanger er rett rundt hjørnet..

Jævlig opptatt hele neste uke, så blir ikke noe montering før evt neste helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste som er kjøpt inn er KOMPLETT intr med gulvteppe, dørsider, alt av deksler, for og bakseter i svart utførelse. M tech stoff.. 3 stk org m3 dører, evo 2(?) vinga bak, halvbur er bestillt, sideskjørt er bestillt og frontfanger er rett rundt hjørnet..

Jævlig opptatt hele neste uke, så blir ikke noe montering før evt neste helg..

ikke værst :) pøs ut bilder under og etter monteringen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do!

Bra :) spennende tråd dette!og inspirerende :) dama mi rister på hodet på budsjettet jeg skal satse på mitt bygg :wink: men men.....

Hehe, samme gjør dama mi.. Men jeg rister jo på hodet når det budsjettet hennes når det gjelder hest:P

Når begynner du på ditt prosjekt egentlig? 8)

Og igjen, samma her.

Derfor sier jeg: for og spare penger må du lakkere motorom, sparkle pusse og gni bilen.

Då blir hun sur og tar lakk boksen :lol::bom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do!

Bra :) spennende tråd dette!og inspirerende :) dama mi rister på hodet på budsjettet jeg skal satse på mitt bygg :wink: men men.....

Hehe, samme gjør dama mi.. Men jeg rister jo på hodet når det budsjettet hennes når det gjelder hest:P

Når begynner du på ditt prosjekt egentlig? 8)

Har vært å sett på 3 biler til nå,men enten er dem stiv på prisen i forhold til tilstanden på bil,og en var opprustet,som var prøvd skjult med spakling og lakk :roll: men håper og komme igang i januar! :) har en 325 på handa nå som er veldig aktuell 8)også måtte jeg utsettet prosjektet litt pga penger som ble brukt på E39en.men har det ikke travelt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...