Spiritus Sancti Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Litt rust nederst, som jeg skal sandblåse og smøre på rustkiller før evt salg.. 2 små bulker på selve døra utvendig. Ellers fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Siste som er kjøpt inn er KOMPLETT intr med gulvteppe, dørsider, alt av deksler, for og bakseter i svart utførelse. M tech stoff.. 3 stk org m3 dører, evo 2(?) vinga bak, halvbur er bestillt, sideskjørt er bestillt og frontfanger er rett rundt hjørnet.. Jævlig opptatt hele neste uke, så blir ikke noe montering før evt neste helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Siste som er kjøpt inn er KOMPLETT intr med gulvteppe, dørsider, alt av deksler, for og bakseter i svart utførelse. M tech stoff.. 3 stk org m3 dører, evo 2(?) vinga bak, halvbur er bestillt, sideskjørt er bestillt og frontfanger er rett rundt hjørnet.. Jævlig opptatt hele neste uke, så blir ikke noe montering før evt neste helg.. ikke værst pøs ut bilder under og etter monteringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Will do! Bra spennende tråd dette!og inspirerende dama mi rister på hodet på budsjettet jeg skal satse på mitt bygg men men..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Will do! Bra spennende tråd dette!og inspirerende dama mi rister på hodet på budsjettet jeg skal satse på mitt bygg men men..... Hehe, samme gjør dama mi.. Men jeg rister jo på hodet når det budsjettet hennes når det gjelder hest:P Når begynner du på ditt prosjekt egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Will do! Bra spennende tråd dette!og inspirerende dama mi rister på hodet på budsjettet jeg skal satse på mitt bygg men men..... Hehe, samme gjør dama mi.. Men jeg rister jo på hodet når det budsjettet hennes når det gjelder hest:P Når begynner du på ditt prosjekt egentlig? Og igjen, samma her. Derfor sier jeg: for og spare penger må du lakkere motorom, sparkle pusse og gni bilen. Då blir hun sur og tar lakk boksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Will do! Bra spennende tråd dette!og inspirerende dama mi rister på hodet på budsjettet jeg skal satse på mitt bygg men men..... Hehe, samme gjør dama mi.. Men jeg rister jo på hodet når det budsjettet hennes når det gjelder hest:P Når begynner du på ditt prosjekt egentlig? Har vært å sett på 3 biler til nå,men enten er dem stiv på prisen i forhold til tilstanden på bil,og en var opprustet,som var prøvd skjult med spakling og lakk men håper og komme igang i januar! har en 325 på handa nå som er veldig aktuell 8)også måtte jeg utsettet prosjektet litt pga penger som ble brukt på E39en.men har det ikke travelt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Ja, sjeldent man finner det man er ute etter med en gang. Men Yngve sitt e30 m3 skall hadde jo vært midt i blinken for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Det er sant synd det er så langt unna..er jo ett godt på bynt prosjekt+at jeg slipper og tenke på m3 breddingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Men den er vell solgt uannsett nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Hehe, ja, den er solgt.. Men ikke noe stress med m3 skjermene, det får du en som kan det til å gjøre:D Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Hehe, ja, den er solgt..Men ikke noe stress med m3 skjermene, det får du en som kan det til å gjøre:D Hehe ja det kommer jeg til og gjør begynner ikke på noe sånt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Nok og styre med ser jeg kommer til og bli gromt når du er færdig med E30en ja! Går sakte med meg angående bygging men den siste jeg var å kikket på.. var altfor mye rust i kanaler og div plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå