Gå til innhold

e30 m3 - S50b32! Prosjekt. Søknad om S50B32 godkjent!

Spiritus Sancti
 Share

Anbefalte innlegg

dette var jo et interessant prosjekt. må vel følge med på dette og. ;)

må si jeg misunner deg plassen du har å skru på. kunne godt tenkt meg en slik prosjektbil selv, men uten egen garasje blir det vanskelig..

hvordan har du tenkt å få dette godkjent da? eksisterer det noen orig. E30 med tilsvarende effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var jo et interessant prosjekt. må vel følge med på dette og. ;)

må si jeg misunner deg plassen du har å skru på. kunne godt tenkt meg en slik prosjektbil selv, men uten egen garasje blir det vanskelig..

hvordan har du tenkt å få dette godkjent da? eksisterer det noen orig. E30 med tilsvarende effekt?

Takk:)

Ja, moro (og jævlig dyrt) med sånt prosjekt. Egen garasje må settes opp! Hehe, der jeg står nå er det plass til 4 biler. Det er snekkerverkstedet mitt, så har bygd om litt for å skru der inne. Alt er av tre, så det egner seg ikke til å bruke vinkelkutter osv der. Men har "ordentlig" verksted også, med smøregrav, taljer i taket osv. Synd jeg ikke har løftebukk!

Bor på gård også vettu, så har større plass enn folk i byen..

Er i kontakt med en fra BT nå. Må via tuv uansett tenker jeg.

Det er laga 6 (SEKS) e30 m3 med 3,6l m5 motor som hartge slang i hopes. Men det er nok veldig vanskelig (garantert umulig) å få tak i de papierene. Og det er jo "bare" 315 hk uansett..

Vet ikke om det blir godkjent da, men er jo lov å håpe.

Blir bra dette her!

God stand på motor også?

vet at det er jævlig dyrt med deler til disse motorene! hehe.

:)

Ja, motor er bra den. Deler til denne er dyrt ja! Hehe

Er e32'n i avataren din? Jævlig kul!! Send meg bilder på PM 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er dyrt å leke med bil. ;)

om alt går etter planen og kompressoren kommer på til sommeren har jeg snart brukt like mye på deler til bilen,som jeg gav for hele bilen.. men heldigvis får man jo nye penger hver måned. ;)

har du noen papirer på hva som er forskjellen på hardge bilen og vanlige M3 da? tenker på om de har forsterket kaross eller liknende på den? hvor stor maskin står i Alpinaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...