Tekko Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Må ta litt OT her desverre Men selveste manvik, det panseret ditt på e36'en din.. er det gjort selv eller har du bestilt panseret? Vil du lage et til eventuelt for no kroner ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 det er dyrt å leke med bil. om alt går etter planen og kompressoren kommer på til sommeren har jeg snart brukt like mye på deler til bilen,som jeg gav for hele bilen.. men heldigvis får man jo nye penger hver måned. Kan multiplisere prisen av hva jeg gav for min E30 med i overkant av 37.. Det er i underkant av ett års utgifter. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hehe dyrt men Bil er jo dyrt og holde på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 hehe, hva gav du for E30'n da? ble nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 hehe, Over det dobbelte av hva skraphandlere hadde gitt for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 spiritus skreiv at han hadde brukt over 100k til nå på E30 sin tidligere i tråden mener jeg mn det er jo billig M3 med en sånn grom motor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 hehe, Over det dobbelte av hva skraphandlere hadde gitt for den. ahh.. såpass. vel, da havner vi vel bortimot samma sum, eller, jeg tror jeg har litt å gå på før jeg kommer dit, men den tid kommer nok. dessverre.. og jeg har ikke et prosjekt en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 hehe, er forjævlig : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 jepp, its hard too be a bilskruer.. (beklager at tråden skeiet litt ut her mr.Spririt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 det er dyrt å leke med bil. om alt går etter planen og kompressoren kommer på til sommeren har jeg snart brukt like mye på deler til bilen,som jeg gav for hele bilen.. men heldigvis får man jo nye penger hver måned. har du noen papirer på hva som er forskjellen på hardge bilen og vanlige M3 da? tenker på om de har forsterket kaross eller liknende på den? hvor stor maskin står i Alpinaen? Har ikke noe info om Hartge sin e30 m3, dersverre. Alpinaen har en m30b35, altså en 3,5l:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 spiritus skreiv at han hadde brukt over 100k til nå på E30 sin tidligere i tråden mener jeg mn det er jo billig M3 med en sånn grom motor da Ja, nå nærmer det seg 150k, og bilen er på langt nær ferdig Må ta litt OT her desverre Men selveste manvik, det panseret ditt på e36'en din.. er det gjort selv eller har du bestilt panseret? Vil du lage et til eventuelt for no kroner ;P Hehe, laga det selv ja.. Vet ikke om jeg vil gjøre det på andre sine biler, men.. Hehe, skal opp til han som sveise bakskjermene mine på e30'n imorra da. Kan høre med han? Han skal nok ikke ha noe mer enn 1-2000.. Og han gjør garantert bedre arbeid enn meg! Hehe det er dyrt å leke med bil. om alt går etter planen og kompressoren kommer på til sommeren har jeg snart brukt like mye på deler til bilen,som jeg gav for hele bilen.. men heldigvis får man jo nye penger hver måned. Kan multiplisere prisen av hva jeg gav for min E30 med i overkant av 37.. Det er i underkant av ett års utgifter. : ) Nå blir bilen din strøken som faen også da!! jepp, its hard too be a bilskruer..(beklager at tråden skeiet litt ut her mr.Spririt ) Alt i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Takker, drar seg til : )Var frontleppen som forventet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Jada, nydelig:) Så komlisert ut det med klipsa:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hehe, nei, det er enkelt : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Jaja, vi får se når fronten kommer også da.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå