S.Nilsen Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Blir det lakking imorgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Ja, har bestemt meg for hva det blir.. Endelig, hehe:P Tar inni, bagasjerom, motorrom og rundt vinduer dører nå. Så tar jeg resten når den tida kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Ok venter spent på farge valget greit og få færdig innvendig så du kan montere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Det blir imolarot, tenkte at jeg hadde bestemt hva som skulle lakkes i første omgang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Bra valg jeg sitter bare og gleder meg til de nye rondell felgene med dekk kommer!kjøpte felg pakke på GS med dekk blir bra på E39 Neste blir M5 fanger framme og bak,så blir det M5 eksos etter jul,skal lage tråd når jeg får felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Bra valg jeg sitter bare og gleder meg til de nye rondell felgene med dekk kommer!kjøpte felg pakke på GS med dekk blir bra på E39 Neste blir M5 fanger framme og bak,så blir det M5 eksos etter jul,skal lage tråd når jeg får felgene Ok, det blir tøft Rondell jeg har på min e36, kule hjul det. Gleder meg til tråden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 jepp passer bilen din bra synd du skal selge da..hadde gjort seg med M3 motor i denne etter hvert når E30 er færdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Henter mest sannsynlig e30'n fra litt lakking imorra ettermiddag.. Kjøpte svart m3 taktrekk i dag også. Pluss at jeg har kjøpt armlenet i bison skinn for noen uker siden.. Så har alt intreør nå! Blir litt montering av intreør nå snart. Bilder kommer kanskje imorra kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Høyst aktuelt for min del å se bilen helt rå, uten noe montert, kun lakkert karosseri . Så bilde ved avhenting /adkomst av "M3" er ønskelig, fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Henter mest sannsynlig e30'n fra litt lakking imorra ettermiddag..Kjøpte svart m3 taktrekk i dag også. Pluss at jeg har kjøpt armlenet i bison skinn for noen uker siden.. Så har alt intreør nå! Blir litt montering av intreør nå snart. Bilder kommer kanskje imorra kveld. Flott bilder er ett must jeg har laget en liten tråd om E39 er en del ting på gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Henter mest sannsynlig e30'n fra litt lakking imorra ettermiddag..Kjøpte svart m3 taktrekk i dag også. Pluss at jeg har kjøpt armlenet i bison skinn for noen uker siden.. Så har alt intreør nå! Blir litt montering av intreør nå snart. Bilder kommer kanskje imorra kveld. Flott bilder er ett must jeg har laget en liten tråd om E39 er en del ting på gang Ok, skal sjekke den ut. Høyst aktuelt for min del å se bilen helt rå, uten noe montert, kun lakkert karosseri . Så bilde ved avhenting /adkomst av "M3" er ønskelig, fra min side. Har bare lakka motorrommet, bagasjerommet og litt inni, ikke utvendig enda. Det blir nok gjort i løpet av januar-februar en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Ok, hvorfor denne splittingen av lakkering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 For jeg skal ha i motor osv først. Gidder ikke å ta den ut bare for å lakkere motorrommet. Pluss at jeg mangler fangere og litt småting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Fikk melding nå, skal hente bilen klokka 17.00 i porsgrunn i dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Gleeeeeder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå