S.Nilsen Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 jeg fikk hjula idag konge måtte du valse mye for og få plass til rondell på E36en din? ble litt OT var det 265 35 18 som du har og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Ja, det er det jeg har på min. Har rieger infinity bredding på bilen min jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ssbmw Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Ja, detta blir bra! stå på! bilder av hel lakk snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Takk:) Bilder av hellakkert bil, kommer når bilen er hellakkert:) Dårlig med updates egentlig. Vært på farta hver dag hele dagen denne uka.. Og i dag er jeg sliten som faen. Så jeg gidder ikke ut i garasjen i dag.. Hah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ssbmw Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 ah.. trodde bilen hadde vært på lakk jeg.. sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Hehe, bare motorrom og bagasjerom:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Takk:) Bilder av hellakkert bil, kommer når bilen er hellakkert:)Dårlig med updates egentlig. Vært på farta hver dag hele dagen denne uka.. Og i dag er jeg sliten som faen. Så jeg gidder ikke ut i garasjen i dag.. Hah Du blir jo sliten av ingen ting du da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Takk:) Bilder av hellakkert bil, kommer når bilen er hellakkert:)Dårlig med updates egentlig. Vært på farta hver dag hele dagen denne uka.. Og i dag er jeg sliten som faen. Så jeg gidder ikke ut i garasjen i dag.. Hah Du blir jo sliten av ingen ting du da. Hah, vi skulle bytta jobb ei uke vi Ikke det at det er så fristene og gå ut å skru ut takluka, pusse bilen osv.. Trenger deler først egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Selveste Manvik, kan du pm'e meg din msn adresse eller? bare lurer på et par ting ang. sveis og rep Du kjenner ro BilRep spesialisten ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Blir helt sinnsykt fett der her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Skøy med bilder godt og se oppdateringer blir det montering av seter og div innvendig i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Nei, hehe, teppet mitt var grått fant jeg ut.. Så skal hente et svart teppe 4 juledag. Da blir det montering av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Blir konge detta her 4juledag er for lenge til ;P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå