95932148 Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Hvor i tyskland kjøpte du vingen din å hvor mye kosta den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Den kjøpte jeg på ebay.. Den kom vel på ca 1600 kr ferdig levert.. Carbon-flipen kom i dag også, den var lett! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 er d ebay i tyskland oxo??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Det er ikke bare fra amerika nei. ebay.com (engelsk, mest jalla deler til bmw) ebay.de (tysk, så og si alt av orginaldeler til bmw) ebay.co.uk (endel til bmw, lite jalla deler) ebay.fr (fransk, gule lykter til bmw) Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Det er bare å få handla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 jepp:) veit ikke om en m5 motor til salgs vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 koed har vel 3-4 stk, jeg skal ha en selv etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 okey...trur vi har omtrent samme prosjekt på gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Stilig prosjekt dette du!!! Skal følge med her. Litt bilder av vinge med flipp? si ifra neste gang du skal ha noe fra ebay, skjønner meg ikkje på det, kunne kanskje kjøpt via deg? Men stå på! Dette blir bra! Kristian T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Kan få opp bilder av vinga etterhvert:) Jeg kunne sikkert kjørt noe for deg.. Takk for ros:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Får ikkje til ebay greiene, hehe. Skal gi deg en lyd om eg finner noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Bare å si ifra det=) Noen bilder, jeg får ikke av den jævla bremsefraftforsterkeren!! Lakkert litt understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Tror du må ha et spesial nøkkel til det. Husker ikkje hvordan den så ut men Ble fint lakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Ok, skal forske litt på det=) Syntes det blei bra, kjedelig å sandblåse det ass. Tar lang tid..! Da er motor bestemt! 3,8l komplett bil blir tatt inn fra sverige når pengene er tilstede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå