pokerfjes Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Skikkelig rått prosjekt! Veldig bra gjennomført. Gleder meg til å se den i aksjon!! Men lurer på ett par ting, Hva er forskjellen på m3 dører kontra orginale? Og med den M3 C- stolpa, trenger du en annen bakrute da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Skikkelig rått prosjekt! Veldig bra gjennomført.Gleder meg til å se den i aksjon!! Men lurer på ett par ting, Hva er forskjellen på m3 dører kontra orginale? Og med den M3 C- stolpa, trenger du en annen bakrute da? M3 dører har ikke lister og hull til det. Må bruke en større rute, M3 rute eller noe man skjerer ut i plxi/ leksan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Skikkelig rått prosjekt! Veldig bra gjennomført.Gleder meg til å se den i aksjon!! Men lurer på ett par ting, Hva er forskjellen på m3 dører kontra orginale? Og med den M3 C- stolpa, trenger du en annen bakrute da? M3 dører har ikke lister og hull til det. Må bruke en større rute, M3 rute eller noe man skjerer ut i plxi/ leksan. Det stemmer det ja.. Nå er motor påbegynt.. Ribba motor helt i går kveld, og satt på custom motorfester som passer s38-e30;) Nye gromhjul Pussepusse Motor'n i hiacen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 hmm.. sikkert mye kjekt i de hyllene i bakgrunnen der. forøvrig mye kjekt i garasjen generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Får nok snart selskap av en "M3" E30 til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 hvor stor er den garasjen egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Blir bra dette ikke lenge til motoren er i bilen nå vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 hvor stor er den garasjen egentlig? Hehe, er vel plass til 4 biler tenker jeg.. Men det holder med 2 stk av gangen, for da får jeg snekkra litt også.. Iom at det egentlig er snekker verkstedet mitt Blir bra dette ikke lenge til motoren er i bilen nå vell? Begynner å nærme seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Er det lindgren sin oppe der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Hvem av de da? Tenker på den grå e46'n? Isåfall er ikke det Lindgren sin nei.. Fangeren som ligger ved siden av motoren min er Lindgren sin:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Det var den grå.. Lurte på om han hadde gjort ett stunt.. Jøss.. Drar seg til dette her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Neida, hehe, er ikke han's den.. En fra Skien sin. Bytte girkasse på den.. Takk:) Begynner å se slutten på det selv.. Jeg har et håp om å rekke 17 mai toget med bilen.. Men jeg tror ikke jeg rekker det, håper på det beste!! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ssbmw Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Detta blir bra. Nærmer seg noe hvertfall.. Gammle e36`en din? Går den her i Haugesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Stavanger var det den blei solgt til, men tror han jobber i haugesund eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Humm, kan jeg ha møtt den grå der på veien idag ? For jeg måtte en klin lik bil, med svart panser osv. osv., med Hamann klistremerke i øvre del av frontruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå