Spiritus Sancti Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Tror ikke det, da bilen sto uten girkasse i går.. Tviler på at den har fått på girkasse nå, men alt er mulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Humm, kan jeg ha møtt den grå der på veien idag ? For jeg måtte en klin lik bil, med svart panser osv. osv., med Hamann klistremerke i øvre del av frontruta. OT: men den som går rundt her er vel hvit? Uansett er et par av dem rundt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Grom motor i en "grom" bil! Hehe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Grom motor i en "grom" bil! Hehe:-) Takk Humm, kan jeg ha møtt den grå der på veien idag ? For jeg måtte en klin lik bil, med svart panser osv. osv., med Hamann klistremerke i øvre del av frontruta. OT: men den som går rundt her er vel hvit? Uansett er et par av dem rundt her! Ser dere bor i Skien. Det er vel den byen i Norge med mest BMW M'r vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Ser dere bor i Skien. Det er vel den byen i Norge med mest BMW M'r vel? Skien er BMW's hovedstad vettu! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hvordan gjør du det inne i kupeen med m3 c-stolpe? Blir vel noe som ikke blir helt riktig der siden m3 c-stolpen går "lengre bakover" hvis du skjønner hva jeg mener...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Det er orginale deksel som har stått i en M3.. Så det ordner seg det:) GOD NATT!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Ser dere bor i Skien. Det er vel den byen i Norge med mest BMW M'r vel? Skien er BMW's hovedstad vettu! ;D Ja og kjempe mange med god peil og "kjekke" karer. Så har du også noen som dessverre driver med BMW og er komplett idioter, der borte fra Grenlands område. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Jeg kan også skrive under på at det er mye svindel borti det området der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Hjelper seg nå Vet du hvor jeg får kjøpt breddere til ræva på e36'en? Trenger et par stk kjapt Kanke kjøre rundt med hjulbua sånn som den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Ja, begynner å dra seg til.. Kjøp fra koed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hallo Har det skjedd noe i det siste med bilen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Alt for lite.. Bilen skal lakkes 1 juni.. Håper da motor er i bilen innen den tid.. Men det er ikke lett og si når han som skal slenge i motoren tar på seg alt mulig annet arbeid enn bilen min for tida:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Alt for lite.. Bilen skal lakkes 1 juni.. Håper da motor er i bilen innen den tid.. Men det er ikke lett og si når han som skal slenge i motoren tar på seg alt mulig annet arbeid enn bilen min for tida:( Gjør deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Alt for lite.. Bilen skal lakkes 1 juni.. Håper da motor er i bilen innen den tid.. Men det er ikke lett og si når han som skal slenge i motoren tar på seg alt mulig annet arbeid enn bilen min for tida:( har du ikke mulighet for og gjøre det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå