Spiritus Sancti Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Hm, jeg og Yngve har snakka om å gyve løs på det selv.. Men jeg vil egentlig at han som skal gjøre det - gjør det.. For han har gjort det ti-talls ganger.. Og vet akkurat hvordan det skal gjøres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hvis du gjør det selv lærer du jo mye, har bedre mulighet til og skru på den når ting går galt, og ikke minst så sparer du penger. Jeg ville gått løs på det selv, å så heller la han som kan det hjelpe deg om du står helt fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Ja, men skal jeg være ærlig vil jeg heller lære ved å putte nedi en b25 eller noe.. Som er LITT enklere med tanke på plass/kjøling/elektrisk.. Men får se hva det blir til. Ringe han karen imorra å høre om det blir noe snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Hm, går TREIGT! Alt stopper pga at motor ikke er i.. Er egentlig litt forsynt også, og iom at jeg har handla ny bil er det lite cash i lommeboka mi også.. Så tror bare bilen blir lakkert nå snart og da blir den stående noen mnd før jeg gyver løs igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 skjer det noe her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Neiass.. Er vel det som kalles dritt lei på godt Norsk.. Og koser meg med å bruke penger på annet enn bil at the moment.. Blie vel å begynne på den etter sommern en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Hm, jeg og Yngve har snakka om å gyve løs på det selv.. Men jeg vil egentlig at han som skal gjøre det - gjør det.. For han har gjort det ti-talls ganger.. Og vet akkurat hvordan det skal gjøres.. Når eg kan klare å bytte motor så kan iallefall du det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Fredrik har en "liten" sommerferie Han er å finne på låvefester hos naboen, med dama mi! haha ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Hm, jeg og Yngve har snakka om å gyve løs på det selv.. Men jeg vil egentlig at han som skal gjøre det - gjør det.. For han har gjort det ti-talls ganger.. Og vet akkurat hvordan det skal gjøres.. Når eg kan klare å bytte motor så kan iallefall du det... Hehe, en ting er å sette inn en m20 i en e30. Noe helt annet å sette i en s38 i en e30 når man ikke har peil på hva man gjør Fredrik har en "liten" sommerferie Han er å finne på låvefester hos naboen, med dama mi! haha ;D Hahaha, forsåvidt sant det.. Hvor var du hen i verden egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 haha! Jeg var på Glassmesteren å rundt på indre havn Jeg kom akkurat når dere dro, da var det tamt der må jeg sii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Nå er gamle bilen din til salgs Ser den på autodb nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Kan ikke finne den! Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Edit: Fant den.. 10000 mer enn jeg solgte den for:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Edit: Fant den.. 10000 mer enn jeg solgte den for:) Ja du fant den ja Ser du at han har kræsja også eller? bakfangeren står det :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Gromt projekt har lest hele tråden nå og jeg ble litt skuffet fordi du ikke satt i motoren selv håpet å se bilder av fremgangsmåten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå