Gå til innhold

e30 m3 - S50b32! Prosjekt. Søknad om S50B32 godkjent!

Spiritus Sancti
 Share

Anbefalte innlegg

Heftig prosjekt dette, skal følge med her;) Du har ikke noen bilder av de Keskin felgene? Hvis ikke Futura planene mine går i orden har jeg tenkt på disse nemlig. Er kantene polerte?

Sendt deg PM på stolene forresten ;)

Jeg har ikke fått felgene enda.. Så PM'n ja:)

har du kjøpt deg en ny bias-ventil og?

Bias-ventil??

Ja va er en bias-ventil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke keskin hjula ganske like oz-futura da? Jeg fikk ikke på mine futura felger etterpå. Noen 17 går, men det er vel best med 18 desværre.

-330mm går 17" fint :wink:

-355mm=18"

-382mm = 19"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott prosjekt! Jeg liker planene dine. Og fargen er jo den peneste synes jeg, Imolarød. Fare for at det blir to imolarøde E30er i Norge snart, bare så du vet det, så jeg ikke blir stempla som copycat ;)

RR: Den oversikten din kommer ganske ann på hvordan caliper og felgen som skal på er utforma. Noen 330mm kit har calipere som krever 18".

Selv håpte jeg i det lengste at Compomotive MO6 18" felgen var stor nok til 356mm kitet til K-sport, men jeg er i tvil. I verste fall må det bli 355 Stoptech til det dobbelte.

Lykke til med prosjektet, jeg følger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke du får problem med 17 på de bremsene.

Men motor, hvorfor ikke s50b30? Langt bedre vektfordelig og bedre plass under huven :)

Jeg skal prøve med keskin hjula før jeg betaler de.. Så det skal nmok gå bra:)

s50b30 hadde vært rått det.. Men planen er å ta inn en komplett m5 fra sverige, og de er så mye billigere enn m3'ene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott prosjekt! Jeg liker planene dine. Og fargen er jo den peneste synes jeg, Imolarød. Fare for at det blir to imolarøde E30er i Norge snart, bare så du vet det, så jeg ikke blir stempla som copycat ;)

RR: Den oversikten din kommer ganske ann på hvordan caliper og felgen som skal på er utforma. Noen 330mm kit har calipere som krever 18".

Selv håpte jeg i det lengste at Compomotive MO6 18" felgen var stor nok til 356mm kitet til K-sport, men jeg er i tvil. I verste fall må det bli 355 Stoptech til det dobbelte.

Lykke til med prosjektet, jeg følger med :)

Hehe, takk takk.

Bare du ikke har m3 kaross som blir breddet ekstra og samme felger og sånt for meg så.. Hehe, åssen motor skal du ha i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 kaross og valsing blir det iallefall. Kan garantere at det blir ulike felger. Resten holder jeg tett til brystet foreløpig. Den kommer iallefall ikke på veien før om en god stund.

S38 blir det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...