BMWBenny Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Heisann kjøpte meg E30 i dag, og er veldig fornøyd:) Men han forrige eieren har byttet til noen råere bremser foran og da monterte han ikke den følerern som sitter på orginalbremsene, så nå har jeg det "brmesekloss lyset" foran meg hele tiden, og kunne godt tenkt meg å fått slukka det Noen enkle triks dere kan tipse meg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Ta ut pæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 kople sammen ledningene som er til bremseklossvasleren så det blir kontakt mellom de to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 hmm får titte litt på det i morra..er det vansklig å få løsna på instrument panelet a? sånn at jeg får nappa ut den pæra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Trenger bare og ta av plata under rattstamme, den som skjuler egentlig alt av kabler og som du har rett over beina dine Så lykt og litt knoting med fingrene så kommer du til pæren uten og ta ut instrument. Er 3 flat-trekker "skruer" en på høyre side av rattstamme og to på venstre, vri de 90grader. Har og en vri "skrue" nede ved bremsepedalen, vri den 90grader. Nå skal du klare og få løsnet dekslet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtrapowerneeded Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 det skal gå ann å bare klippe vekk føleren for så å koble sammen de to ledningene... er greit å tape litt rundt den koblingen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Kjedelig hvis du skal bruke den føleren igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Lag en lask. En liten ekstra ledning som kobler de to sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 eller finn en metallbit som passer i føleren,jeg brukte femtiøringer og teipet rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 tror den lampa lyser på 70% av alle e 30 jeg. har samma tullet jeg også. kommer å går inni mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 ok takker for svar, skal vel få knota til noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Gjer som E28 TURBO seier...mykje enklare enn å ta ut pæra, og mykje enklare viss du skulle finne på at du vil ha tilbake sensoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Gjer som E28 TURBO seier...mykje enklare enn å ta ut pæra, og mykje enklare viss du skulle finne på at du vil ha tilbake sensoren... Hvor vanskelig kan det være og legge en lask på kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Gjer som E28 TURBO seier...mykje enklare enn å ta ut pæra, og mykje enklare viss du skulle finne på at du vil ha tilbake sensoren... Hvor vanskelig kan det være og legge en lask på kontakten. Var jo nettopp det eg ville fram til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå