klodrik123 Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 hva er orginal borringa på m20b25?.. får jeg smidde stempel som passer rett inn, eller må jeg borrre opp?
TOREBMW Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 org. borringa er 84.00mm. du kan få tak i den størrelse stempler men det er mest vanlig og borre til feks.84.5mm.
klodrik123 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 hvor kan jeg få tak i rimelige smidde stempel med grei kvalitet da?.. er vel noen som har litt mere erfaring om dette enn meg på forumet..
Fliid Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 smidde stempler er synonymt med borring. Er ikke stemplet som tilpasser seg blokka, det er omvendt. Edit; Smidd er ikke rimleig, men PPF er en plass og starte (har ikke trua på at de er stort billige) Men om du gransker litt så vil du nok se at det lønner seg og bestille fra over dammen, (usa)
oddis Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Racetep.com skaffer ganske rimelige stempler. Maks 6-7 lapper ferdig på døra for 6 stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå