zHk Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Som topic; jeg vil ha anlegg i E39`n min.. Men, vil egentlig ikke bytte ut business spilleren min! Har lest "Forsterker i E39"- tråden uten og skjønne stort. Hvordan ser det egentlig ut med f.eks skjerm i E39? Noen som har bilde? evt, hvordan får jeg montert forsterker og basser uten å ta ut business spilleren? Som sagt, jeg har lest tråder om dette på bimmers, men har ikke så altfor god peil. I E34`n min var det jo bare å strekke signalkabler fra spiller, remote, og strøm fra batt. til forsterker - Voila! Som sagt, håper noen vil hjelpe meg litt på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hvis du skal beholde orginalspilleren, så må du koble deg på ledningene til bakhøyttalerne for å få Phono ( ? ) signal til forsterkeren. Du får fatt i en omformer. Vet ikke hva den heter.. Var nettopp innom bilradiospess. for å høre hvilke muligheter man har. Jeg kommer til å bytte ut alle høyttalerne i bilen, montere forsterker på disse og sette inn en sub + monoblokk. Inkludert høyttalere, forsterker til høyttalerne, arbeid osv kom det på 11000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Hvis du ønsker hjelp, ev at noen skal gjøre dette for deg, så er det E39 lyd oppgradering, som faktisk er det vi har gjordt flest ganger. Ta kontakt på mail, eller tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå