steffen- Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 jeg skal kjøpe meg en M fanger. men har ikke råd til orginal M. så det blir uorginal. så lurer på om det er noe forskjell på de orginale seg i mellom? tenkte på og kjøpe fra styling tech. der har de sånn pakke med sideskjørt. eller fra http://norway.schmiedmann.com der har de et M3 kit., eller fra gsbildeler. jeg aner ikke hvor det er best og kjøpe av disse. men alle er uorginale, men det er vell ikke noe forskjell på de? kan få kjøpt av en privat person her på forumet og. han selger de ganske billige han og. hehe. så hva er best ved kjøp av uorginalefangere?
ruberhai Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Kan ialefall varm anbefale gsbildeler, kanskje litt dyre, men du får det du betaler for! Du kan jo også sjekke ut www.superstyling.no
steffen- Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 okei. men er det noe forskjell på noen av de orginale fangerne?
steffen- Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 ja formen på fangere er helt like eller? men tror jeg kommer til og bestile alt fra koed.dk jeg. selv om det ikke blir så mye billigre. men vil ha mere ting også, som dem har der : )
bjalle Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Kjøper du uorginal må du regne med litt tilpassing,veldig skjelden at det passer 100% er min erfaring,kjøp abs plast som tåler litt mer og er lettere å eventuellt tilpasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå