vegard313 Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hei! Hvor finner jeg VIN Nummeret (Vehicle Identification Number) på BMW'en min? Jeg har en 318iS 1993 modell hvis det er til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 http://www.bimmers.no/statisk.php?id=vinnr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Den står rett under frontruta på min e34 i allefall. Stemplet inn i metallet. Men det står vel i vognkortet og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard313 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ok. Jeg har funnet et nummer på 17 tegn, men det funker ikke. Så jeg lurer på om det kan stå en annen plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard313 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Jess, jeg fant det! Takk haavard! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå