Bmweee Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Trenger litt hjelp her med en 745i motor skal til å bytte ventilløftere i helga, desverre har forrige eiger ikkje satt syl 1 i øvre posisjon før han skrudde av registerkjede hjulet på topp, det er ikkje flyttet på tennene siden han tok sveisetråd å surra fast kjedet i drevet oppe. Men vil selfølgelig dobbelt sjekke registeret at det står rett før eg skal starte opp igjen. Noen som vet åssen man sjekker register på 745i motorene? motor er da 86 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 For de som ønsker å hjelpe denne karen, så er det altså samme innstillingene som på M30 motorene. Husker ikke selv hvordan dette var, så jeg skal la være å si noe ifall jeg sier noe feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 gjorde det nettopp på min m30 motor. Driver å bygger opp e28 med samme turbo sats som 745i. Satte reim hjul på veiva på merket overens med pil/pigg i blokka. Og så hvor syl1 hva lukket og syl6 hadde veksling. Ikke noe problem. Mener og at boltene ble stående helt rett overfor hverandre, ikke på skrå lissom. Var og kjørne merke i min kam, men den er trolig noen som har satt inn før en tidligere demont. Lykke til. T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Tips! Drei motor uten plugger i for hand, før oppstart, så kjenner du hvis ventiler og stempler treffer hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Eh med boltene mener jeg boltene som holder kammen fast i reimhjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 aha..var mye nyttig info det her;) nok til at eg skal få det til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå