Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan få disse setene. men lurer på om det er noe håp for dem?

beklager dårlige bilder, men hadde ikke annet enn mobilen når jeg var der. førersetet er nesten ikke noe slitt og var ikke så verst med mugg. passasjer setet ar det verre med mugg.

hva må evt gjøres for å få de i fin stand?

udu818jwv6qi23p2kujj.jpg

e2es7kc2kprgjrg7ay0v.jpg

Skrevet

jeg hadde en touring som stod ett år. var gått hull på en ølboks på gulvet under setet. var gult mugg i lange baner der å stinka som f.

brukte en sprayboks med no interiørrens på. (husker ikke merke, men var den grønne skillpadda) :lol:

tok ut stolene og skrubba skummet skikkelig godt inn flere ganger. gulvmtta ble skinnende ren og lukta forsvant.

supert stoff.

du kan jo prøve mens stolene står dær.. er d ikke håp så har du nå vertfall prøvd.

bare en hundrelapp for en slik boks

Skrevet

har brukt sånn boks jeg å. virka som det funka greit, har ikke prøvd noe sånn særlig på mugg, men virka som det funka. snakka med han fyren og han skulle skru de ut for meg å komme opp me de etterhvert.så får prøve da.

men sånn damprenser eller sånn funker det å vaske med det? mener ikke steamer nå altså.

Skrevet

Klart det er håp for di setene, du kan rense dem med "nesten" hva du vil, jeg hadde nok brukt steamer med varmt vann og spylt dem og skrubba med noe interiør rens etterpå, så spylt igjen,og lagt dem innendørs en uke til tørking.

Skrevet

jaja, men da er planen klar. spyler med stemaeren, med litt forsiktig trykk, skrubber med interiørrens, og legger de inne i bua på gulv med vamrekabler til tørk. kommer til å bli hur bra som helst det her.(håper jeg i hvertfall:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...