vegsir Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 kan få disse setene. men lurer på om det er noe håp for dem? beklager dårlige bilder, men hadde ikke annet enn mobilen når jeg var der. førersetet er nesten ikke noe slitt og var ikke så verst med mugg. passasjer setet ar det verre med mugg. hva må evt gjøres for å få de i fin stand?
Ad|oS Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Hadde vel heller kjøpt meg et par pent brukte på nett, evnt tatt turen til en høgger å fått tak i. Er ikke så dyre at det gjør noe
vegsir Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 får de jo gratis da. og om jeg må bruke litt arbeid på å få de i fin stand så gjør jeg jo gjerne det
Rogern Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 jeg hadde en touring som stod ett år. var gått hull på en ølboks på gulvet under setet. var gult mugg i lange baner der å stinka som f. brukte en sprayboks med no interiørrens på. (husker ikke merke, men var den grønne skillpadda) tok ut stolene og skrubba skummet skikkelig godt inn flere ganger. gulvmtta ble skinnende ren og lukta forsvant. supert stoff. du kan jo prøve mens stolene står dær.. er d ikke håp så har du nå vertfall prøvd. bare en hundrelapp for en slik boks
vegsir Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 har brukt sånn boks jeg å. virka som det funka greit, har ikke prøvd noe sånn særlig på mugg, men virka som det funka. snakka med han fyren og han skulle skru de ut for meg å komme opp me de etterhvert.så får prøve da. men sånn damprenser eller sånn funker det å vaske med det? mener ikke steamer nå altså.
patricko Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 bruk en proff rensemaskin du. kan nåkk være håp da.
ØyvindB Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 jeg har hatt godt hell med tepperensmaskin på ganske stygge seter.
vegsir Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 mamma har sånn en dampting. til å vaske tepper ol med. får prøve me den etterhvert da.
kvammis Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Har brukt høytrykkspyler med varme (steam) på setene til en kompis, ble som nye
Hankook Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Klart det er håp for di setene, du kan rense dem med "nesten" hva du vil, jeg hadde nok brukt steamer med varmt vann og spylt dem og skrubba med noe interiør rens etterpå, så spylt igjen,og lagt dem innendørs en uke til tørking.
Sharif Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Funker fint å ordne de setene der! har selv spylt seter med høytrykkspyler med varmt vann og zalo, det funka helt ypperlig.
vegsir Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 jaja, men da er planen klar. spyler med stemaeren, med litt forsiktig trykk, skrubber med interiørrens, og legger de inne i bua på gulv med vamrekabler til tørk. kommer til å bli hur bra som helst det her.(håper jeg i hvertfall:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå