Bmw4life Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 hei, har noen 17" motorsport felger med helt nye 215/40/17 sommerdekk som jeg vil selge eller bytte i andre sommerfelger. vil helst ha 18" felgene er forresten til e36. pris: bud, har ikke peiling på hva de er verdt..
Cyrus^^ Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Har du noen bilder av disse? Tilstand etc? Hvor i landet befinner de seg?
bård Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Hvilken av motorsportfelgene er det i såfall snakk om hvis du ikke har bilde..
Bmw4life Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 kan sikkert få tatt noen bilder snart, men blir over helgen, felgene befinner seg i vennesla som er va 2 mil fra kr sand. det er vel felgene som sto på e36 inbiller jeg meg. felgene er rette å uten bulker, er noen svarte flekker på de, som ikke har gått av i vask enda, men skal se om jeg får vasket dette av på en eller annen måte, tror ikke lakken har flasset på de, noen som vet hvordan jeg kan finne ut om disse felgene er originale, jeg tror de er originale, men greit å vite helt sikkert:) bilder kommer over helgen,. mitt tlf nr er 95475766..
Bmw4life Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... =#img_4563 jeg handlet denne bilen av rommis i begynnelsen av januar, det er disse felgene jeg vil bytte, kvitte meg med.. bilder ligger på linken, bedre bilder av felga å sommerdekka kommer som sagt mange ganger nå (hehe) over helgen en gang..
Tommy Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Dette er kopifelger. Det står bare "motorsport" på dem, mens originale har "BMW Motorsport" innskrevet, eller ingen inskripsjon, men et innfelt ///M emblem mellom 2 av bolthullene.. Men fine felger allikevel.
bård Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Bilder kommer over helgen har han jo skrevet flere ganger allerede..
Bmw4life Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Så dette er da altså kopi felger ja. Takk for info;) skal få lagt ut bilder av de på mandag eller tirsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå