Spiritus Sancti Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Prefacelift. Stått på en 320 coupe, 87 modell. Deler til salgs: -Chrome nyrer, BUD! -Frontlykter BUD! -Topp til m20b20, delvis demontert, BUD! -Koffertlokk strøkent Kan feks byttes i skinn intr til e30 coupe eller m3 intr. M3 bakluke ønskes kjøpt. Helst send PM.
opasb Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 halla... sleng inn bilder av forskjermene... må se fargen. pris ?
Spiritus Sancti Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Legger ut bilde imorra. Bud.. vet ikke hva det er verdt jeg..
RoaldJ Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 skulle til og si det jeg også TSL Det heter fronten også. Helt likt mitt leppekitt faktisk, veldig fin kombinasjon om man sparkler vekk rillene i frontleppa! Hva selger du frontleppa for? Jeg dreit meg ut og kappet i min, da jeg ikke viste jeg skulle ta bort steinplata
RoaldJ Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 hehe.. kjøpte min for 300 kr men bare for og starte ett bud så sier jeg 500, pluss frakt. (som er ca 210,- tror jeg)
Spiritus Sancti Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 BUMP, har intreør også, grått stoff.. Noe annet, bare spør i vei, har også endel til e36..
Spiritus Sancti Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 Høytaller dekselene til fronthøytalleren? Skal se om jeg har det, tror faktisk det blei demontert av forrige eier, men jeg fikk med en haug med deler.. Kanskje de er blant de delene.. Hvor mye byr du evt? byr 1000kr for front- og bakfanger Hvis vi spleiser på frakt er det ditt..
conan Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Er det noen skader på forskjermen på sjafførsia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå