ReiRud Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 hva tror/synes du? photoshope noen?? full m-tech svart coupe.. med disse felgene.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... otohosting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 lik bil hvis noen gidder å "prøve" felene på bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Mission complete ! Felger, og noen bremser Felgene passer bilen veldig bra syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Må bare få spytte inn at jeg synes de felgene som står på bilen nå er av de penere som er til E36, og i alleall langt mere passende enn de du tenker på. Men det er no mi mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 må få deg m skjørter, bakfanger og speil da så kan du si full m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Ja, de blir bra på E36, gleder meg til bilder allerede... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 må få deg m skjørter, bakfanger og speil da så kan du si full m-tech er et bilde av den første 318iS`n det der...beste bilde jeg fant i farten er full m-tech på min restify...takk for photoshop felgen er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 er et bilde av den første 318iS`n det der...beste bilde jeg fant i farten er full m-tech på min restify...takk for photoshop felgen er bestilt bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå