efjeldse Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Noen som har peiling på hvilken kabel jeg må innpå for å hente ut signal om dørene er åpne? Skal sette på alarm, så da funker det dårlig med kabelen til taklyset, siden den har delay og dimmes ut
efjeldse Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Mange som kan mye her inne, men ingen som vet hvor denne går? Hvor kontrolleres taklyset, sånn at det ikke slukker med en gang døren lukkes?
jensemann23 Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 du må vel koble deg innpå bryterne i dørene uansett. Det er jo bare å gå inn før "delayet"
efjeldse Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 ja, men er det nødvendig å koble alle sammen med dioder osv, det må da vel finnes et sted alle er sammenkoblet?
daffen Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 vill tippe dt ligger en sensor bak displeie ved spido om dt er versel om at di er åpne.. bare en tanke:P
efjeldse Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 er ikke signal om det på min. kun i kupelyset. må vel lodde sammen litt ledninger selv tenker jeg.. men kan denne dioden brukes? http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=19252250
jensemann23 Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 mener jeg har sett tegninger på montering av alarm i E36. bilradiospesialisten , hva med å ringe dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå