ktm_forever Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 heia er det noen som kan finne en slik frontfanger så denne bilen har...jeg har funnet en men den koster over 5000:o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 dette er vel rieger infinity-fanger? www.koed.dk har iallefall denne for ca 2500dkk, men det kommer da en del ekstra pluss(moms,frakt etc).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Her kjøpte jeg min: www.styling-tech.no/ koster 4190.- Kjøper du den hos koed kommer den totale prisen på ca. 3700.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktm_forever Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 dette er vel rieger infinity-fanger? www.koed.dk har iallefall denne for ca 2500dkk, men det kommer da en del ekstra pluss(moms,frakt etc).. er det noen som har bestilt noe derfra???kan det lønne seg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktm_forever Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Her kjøpte jeg min: www.styling-tech.no/ koster 4190.-Kjøper du den hos koed kommer den totale prisen på ca. 3700.- har du navnet på den stylingen du kjøpte??? tror du har helt lik styling så det jeg er på jakt etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Front Fangeren heter Rieger Infinity. Å du kan få den med en DTM Leppe under også.. Fanger til 3159,- http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 8/9155/673 Leppe under til 1332,- http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 8/9155/673 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå