-B_M_W- Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Utdyp veldig lite rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-B_M_W- Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Utdyp veldig lite rust? vet det er litt rust i hjørner (nede) på ett par dører. Det er også litt rust på hjulbuer (syns nesten ikke) Flere fagfolk har fortalt meg at di synes det var minimalt med rust på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-B_M_W- Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Bilder. Der har du dem (på toppen) Interiør og motorbilde skal jeg ta imorgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-B_M_W- Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Ingen som vil ha bmw? Spør vist du lurer på noe, eller gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnapse Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 har denne bilen din fulgt servicehefte, når var siste oljeskifte på den? åssen ser det ut innvendig, er det slitasje i setene osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-B_M_W- Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 har denne bilen din fulgt servicehefte, når var siste oljeskifte på den?åssen ser det ut innvendig, er det slitasje i setene osv osv.. Ja, bilen har fulgt service! Oljeskift er nettopp utført med QMI-Motorvask og motorbehandling. Fører sete er noe slitt på venstre side. Ellers fin innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-B_M_W- Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 For di som vil se bilder av innsiden og av motor, dette kommer litt senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 kommer det noe bilder av innsiden og av motor osv..hva slags utstyr er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-B_M_W- Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 kommer det noe bilder av innsiden og av motor osv..hva slags utstyr er det på den? Jeg beklager det med bildene. Men jeg glemte det rett og slett. Men det SKAL jeg gjøre i dag / kveld. Og med utstyr mener du f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 leste ikke annonsa skikkelig med engang. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg beklager det med bildene. Men jeg glemte det rett og slett. Men det SKAL jeg gjøre i dag / kveld.Hvilken kveld...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Når kommer bilder av interiør da? Ser i annonsen på autodb at det står at det er skinn, men på øverste bildet ser det ikke ut sånn.... er ikke så enkelt å se, fullt mulig jeg tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Ettersom jeg kan se, er det sort alcantara og blått stoff. Men om det er sportsseter, er litt vanskelig å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg