spz Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Heisann! Noen som vet om et bra og billig bil-/motorpleie sted i Oslo området? Det lekker litt olje fra motoren min men den er allerede så tilsølt at det er vanskelig å stille en rask diagnose, og mekanikern mente det var letteste løsning å få den vakset og så komme til dem for å finne hvor det dukker opp ferske olje. Såh, noen som har fått fresja opp motoren sin i Oslo området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Heisann!Noen som vet om et bra og billig bil-/motorpleie sted i Oslo området? Det lekker litt olje fra motoren min men den er allerede så tilsølt at det er vanskelig å stille en rask diagnose, og mekanikern mente det var letteste løsning å få den vakset og så komme til dem for å finne hvor det dukker opp ferske olje. Såh, noen som har fått fresja opp motoren sin i Oslo området? Bullshitt. Minste mekanikern burde gjøre, er å spyle den, og underspyle den, la den få tørket for så å la motoren stå å gå mens dem lokaliserer feilen, uprofft verksted spør du meg. Vi har gjort slikt mange ganger, selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Hehe, han burde da gidde å vaske litt hvis han har tenkt å tjene penger på å fikse bilen, gå til et annet vedrksted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Det er snakk om Alf Lie ute på Furuseth. Jeg kom klokka halv seks i går, uten bestilt time for å fikse noe, og de tittet under panser og jekka opp på bom'en samt titta her og der men det var umulig å se noe. Alt dette på dagen uten å ta seg betalt. Tror heller det var mere "kompis" av han å be meg få den vasket først, istedenfor å ta seg betalt 700+ i timen for å spyle litt olje. Uansett skulle hele motoren og bunnplata etc. hatt seg en skikkelig vask tenker jeg, det er temmelig grisete blitt inni der. Takk for svar til tross for at dere ikke svarte på det opprinnelige spørsmålet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 er d ikke bare å reise til et sted dær man har vaskemuligeher da? ikke statoil da, for der for du ikke bruke egne produkter men jeg vet man kan gjøre d oppi thorvald meyers gate iværtfall. der er d et sted man kan vaske bilen/motoren men husker ikke hva d heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Hvorfor ikke vaske motoren selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Du vil at noen vasker for deg altså? Tror det er veldig få som gjør det nå for tiden jeg. Men har sett et skilt på YX-tøyen der det står motorvask osv. Må bare høre litt rundt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 haugenstua bilvask rett ved siden av bilauksjonen. de tar vel 80spenn for det. de kan da jekke opp bilen og få den spylt underifra..tatt det på min og ble bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 mange bra forslag her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Jeg vasker glatt motoren min selv, enn å kaste bort 400-500spenn på at en mekaniker skal bruke en halvtime på å få den tilfredstillende ren. Har man garasjekk kan man fint gjøre denne jobben selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå