Gå til innhold

Baklykter til E36 Coupe/Sedan - 890,- inkl.frakt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nå lagervare!

1 Års garanti, samt duggaranti - dette er kvalitetslykter som er det nærmeste du kommer orginale!

890,- / Pr.par inkl.frakt

SEDAN:

e36coupebaklys.jpg

COUPE:

test1.jpg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå er ikke jeg kjent med koed sine lykter, men de ser jo veldig like ut da. Hva mener du med CC?

Skrevet

Hmm.. jeg tror de funker med CC ja.. dette skal jeg undersøke med min leverandør på mandag.

Angående leveringstid så er det litt bingo å si nøyaktig dato, men håper at varene mine blir sendt onsdag i neste uke, da går det ca en uke etter det før jeg har de på lager - så jeg vil tippe 14 dager ca, men kan ikke garantere noe ennå.

Tror jeg tar inn mer uansett, så det er sikkert nok til alle;)

Skrevet

biler som har checkcontrol krever lykter med det, ellers funker ikke den ene lampa. og motsatt for biler uten checkcontrol. er en ekstra leder i ledningsnettet om jeg husker riktig

Skrevet

Heisann, hjemmesiden er ikke oppe ennå..venter på org.nr mitt og får ikke satt igang sida før jeg har det siden jeg skal ha .no domene!

Prisene er inkl. moms ja;)

Tror det føler med et slags adapter som henger på for de bilene som har CC.. er iallefall slik på alle E46 lyktene jeg skal selge.

Skal avklare dette på mandag...

Skrevet

Snikreklame? Er det forbudt å tilby billige lykter?

Skrevet

Det får være opp til Gunnar, men jeg regner med at alle firmaer her inne må betale for reklamen sin. Du tjener faktisk penger på å selge varer på et gratis forum.

Skrevet

Har vært i kontakt me gunnar.. regner med vi finner ut av noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...