Gå til innhold

Baklykter til E36 Coupe/Sedan - 890,- inkl.frakt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann babjorn, det var kjedlig da.. virker som om jeg har fått et parti med litt dårlige lykter, for noen er meget bra, mens andre er dårlige.. kan du maile bilder til meg på stig_flem@hotmail.com hadde det vært fint. Sender deg et sett med nye lykter på Mandag og legger ved en pakkelapp slik du kan returnere de gamle.

Håper det er ok.

Mvh Stig

St-Import

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

badsha: Vil du ha lykter nå? du må ha falt ut av systemet dessverre :/ Har hatt mye pågang her så det har vært litt hektisk.

Skrevet

Supert at du er fornøyd! Har solgt myee av de lyktene her:)

• 1 month later...
Skrevet

Kupp-pris ut mai!

790,- inkl frakt!

Finner du billigere noen annen plass skal jeg spise lyktene til frokost:)

www.st-import.no

Gjør Norge billigere:)

Skrevet

Hei, alle passer til check control - det ligger instruksjoner på dette i esken:) så det er ingen problem med cc.. ikke tenk på det som står på st-import.no - bare bestill;)

Skal se om jeg finner noen bilder av kontaktene:)

Ola: Har du kjørekomputer med panel som viser om lys er gått osv har du check control;)

Skrevet

Hehe, da er det små sjangser for dèt.. For det første har jeg ikke den store computeren, å for det andre har jeg kastet ut den lille computeren for å få plass til viktigere ting som f.eks WB lambda utstyr ;)

Sender deg en PM ang bestilling jeg da..

Skrevet

Nå fikk jeg bestilt baklys til coupe også, Men det står her på bimmers at det er kupp ut mai, 790kr inkl. frakt på lyktene, men på st-import står det 1090,-

Så kommer frakt og evt postoppkrav etter det igjen?

Har allerede bestilt, så det er forsent.. Men prisen var grei allikevel, selv om det kommer på rundt 1200,-

Skrevet

Hei, skal justere prisen slik at du får rett pris, 790,- + oppkrav:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...