Løvseth 87 Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Hei sann Har en BMW 320i 91 model! de som er galt er at den fjusker på tomgang å av å til stopper i lyskryss! Jeg trudde de var LMM en som hadde tatt kveld å jeg fikk skaffet meg en ny en i dag. å da jeg satt den på så var den like ille Har ettermontert turbo på bilen da! å LMM en sitter på insugsia til turbon. Så de burde da ikke skade.? Noen som vet va feilen kann være? Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Plugger? falsk luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Coil? Lambda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Tror ikke 02-sensor er tilkoblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Ja om de ike er tilkoblet går den i nødmodus.. Bilen skal fungere fint i nødmodus.. Noe annet er det derimot om noen av følerne er defekte og oppgir feil info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 hvordan gikk det med fjuskingen i 4 gir da? ble det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 det kan være falskluft i mellom lmm og turbo det hadde jeg på min, har du litt mere kvitrelyd fra turboen nå? etter att dette problemet oppstod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ja de ble mere kvitre lyd ja. så de kan altså være de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Sjekket status på tomgangsmotor? Kan være denne som lager problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Takk for alle svar! Skall i garasjen å prøve forselige ting i morgen no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå